Tuesday, January 22, 2013

Merangkak-rangkak Bawani Mintak Ampun

Madu tualang power! Click here
Versi kertas 'tisu', putih blonde. Mcm orang putih!
Syukur, Sharifah Zohra Jubin Jamban Jabeen telah pun memaafkan Bawani [Disini]. Ini diibaratkan orang yg dipijak kakinya diberi ampun oleh si pemijak kakinya. Apa punya auta.

Kompomlah si Jabeen ini makhluk yg dah bulat tekadnya bersama UMNO. Dia akan menggosok dan menggilap telor UMNO, untung-untung ada masyuuuuuk. Mudah2an.

Kalau nak diikutkan, para blogger pun sedia memaafkan Madey yg selalu digelar Mahafiraun,

2. Raise Stim yg selalu diwar-warkan seorang perogol amah bersiri,
3. Raheem 'thambi' Kecik yg telah mengutil budak sekolah sampai buncit,
4. Shafiee Menggatal projek RM100,000 sejam dgn Zahida Menggatal,
5. Broheng Ali yg selalu aku gelar Taiko Berudu,
6. Asang Ali kaki hamprak hutang bank juta-juta tapi haram tak mau bayar sekupang pun.
7. Zol Kolom kaki pau, hutang p/raya sampai ke laaaaa ni buat2 tak reti.

Mereka ini semua telah diampun oleh para blogger. Jgn buat lagi. Kah kah kah!!!

Sebenarnya, satu Malaya tidak memaksa Sharifah Zohra Jubin Jamban Jabeen mintak maaf pada Bawani. Lantaklah. 

Cumanya kasi tau la, selalu cakap Tamil kat rumah?

Yg ini versi 'cebok', gelap sikit.
kah kah kah!!!

2 comments:

  1. Kalu ikut pala hotak 1M ada banyak lagi....rakyat ampoonkan SPR kerana tipu...ampoonkan polis sbb tibai geng berseh...anwar ampoonkan Rahim buldog sbb wallup dia dlam lokap...ish..ish banyak....yang penting suku kata yang kita pelajari hari ini adalah ammmpooonnnn.....yeah....kita ammpooonkan BN amngok yang selama ni tutoh harta rakyat....wei..mampuih la lagu ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'selama ni tutoh harta rakyat' - kahkahkah!
      miker org mana weh?

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.