Tuesday, January 29, 2013

Hikayat Mereng Mahawangsa

Madu tualang power! Click here

Gambar ini aku dapat di wall Facebook aku. Ngam-ngam sebelum aku off laptop dan pergi masuk tidur.

Ingin aku bertanya seikhlas hati, apa reaksi korang bila tgk gambar ini?

1. aku gelak guling-guling atas lantai, sampai terjaga anak kecik aku.
2. apa la nasib si Najib ini, dah tak ada orang hormat lagi ke kat dia? Mahafiraun awal-awal dulu orang hormat jugak. Najib ini memang tertulis agaknya, tangan dia memang tangan taik. Cuit apa pun jadi taik.
3. Apa kejadahnya Yao Ming termasuk dalam gambar? Kah kah kah!!!

3 comments:

  1. adohai....tak baik la lagu tu wei...kesian dia....hehehehehe

    -mahaWANGSA melawati-

    ReplyDelete
  2. Mari-mari beli minyak banyak bagus wooo!! Di sini Gila-gilalah

    ReplyDelete
  3. KEH..KEH..KEH..HA..HA..HA..MACAM-MACAM ADA.KETAWA GULING-GULING.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.