Thursday, January 31, 2013

Dulu Barua, Kini Barua dan Sampai Pejam Mata Barua

Madu tualang power! Click here
Sumpah! Saya bukan seorang balaci, 
saya barua.

Bapak sapa ni? Terkini dia mencari-cari [pencuci] untuk daftar pemilihnya yg dikatakan terkini, terseksi dan terbersih seantero dunia. Kesian kat anak cucu. Sebenarnya anak cucu tak mintak dilahirkan berdarah barua. Apakan daya. Lambat cabut.

Tapi, mungkin jugak anak cucu bangga datuk nenek seorang barua. Mana tau, kan?

Barua ini hina amat. Pakailah title apa pun. Baik Tan Sri, Datuk Sri, Tun dsb. Kalau dah barua, dia punya batuk pun berbunyi, "barua koh, koh, koh, koh barua, barua!"

Barua ialah species yg lebih hina dari pacal yg hina. Tau makna pacal?

Pacal ialah anak anjing, mengikut bahasa Melayu lama.

Kalau bapak anjing pun takut dan mengikut kata tuan, inikan pulak anak anjing.


2 comments:

  1. Walau wey? Maxis nak bagi dana pru kat umno kot? Tengok ni

    ReplyDelete
  2. Barua bangsat sanggup makan cirit

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.