Friday, January 4, 2013

Deepak Main Taik Lagi. Lari! Lari!


Kah kah kah!

Hadoyyyyy....

Terbaru dari Asia Sentinel, Deepak-tauke-karpet buat hal lagi. Seketul seketul dia bagi. Macam-macam dia kata.

Dia sebut tanah.
Belikan barang kemas.
Dia terbitkan buku.
Altantuya. Balasubramaniam.
Raja Ropiaah. Awan Megah.
LTAT.

Macam-macam dia sebut. Seketul seketul keluar.

Deepak sekali lagi melambungkan bergumpal-gumpal taik ke kipas siling. Taik dah kena kipas siling. Taik dah merata-rata. Habis satu rumah kena taik. Semua kena taik.

Tapi yg syoknya, semua diam. Semua bagaikan redha.

Senyap. Tak ada sekor pun hunus keris. Kurang-kurang sinsing lah lengan, pun dah ok.... Kahkahkah!


liq

2 comments:

  1. tapi bro... orang2 tu, taik pon dia orang bedal jugak. Seketol2 dia orang bedal......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat cmne, ini olang ada 'double triple protection'. Kita tengok & tunggu jelah permainan kotor paling licik. Saper yg kena, yg jatuh atau silap haribulan BN/UMNO sendiri akan dicheckmate.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.

Pergi lah mampus.