Monday, February 13, 2012

JAMEEEEL KAY KANTOI MENGOREK

Gambor hiasang.
Den bukan montori bosar laei,
Duduk FELDA laei sodap,
laei bosar den mengorek!

Oleh Libang Libu Feb 13, 2012
Berita Auta

KUALA LUMPUR, 13 Feb -- JAMEEEEL KAY hari ini telah dijatuhkan hukuman penjara 8 tahun dan denda RM 55,000 atas satu pertuduhan mengorek tabung zakat dan satu lagi selepas mengorek dia membayar lawyer demi tak nak berlawan dgn Mat Nuar.

JAMEEEEL KAY didakwa melakukan kesalahan tersebut semasa beliau bertugas sebagai seorang Pak Montori.

Bagi pertuduhan pertama, JAMEEEEL KAY dikatakan mengorek tabung zakat sejumlah RM55k, sampai tak muat beg laaaa. Kahkahkahkahkah!!!

Manakala pertuduhan kedua, JAMEEEEL KAY dikatakan terlalu bangang dan lurus bendul terus bagi kat lawyer semua duit hasil koreknya itu sebagai upah, "janji aku tak mau naik court jumpa Mat Nuar".

Hakim Cekelat Hacks telah bangun dari kubur dan telah menjatuhkan hukuman penjara 8 tahun dan denda RM 40,000 bagi setiap pertuduhan.

Seraya Hakim Cekelat Hacks berkata, "nak Correct, korek, korek, mintak izin Lingam la dulu bro!" KAH KAH KAH KAH!!!

Memandangkan JAMEEEEEEL KAY seorang penjawat awam yg tersohor, akan ada rayuan dan dia akan berjaya mudah-mudahan dan jangan harap la nak tengok dia masuk jel. Korang berangan la! KAH KAH KAH!!!

Berita tara auta, klik kat (sini)

liq

HATI-HATI MENCELUP TANGAN PADA HARI VALENTINE - NASIHAT JAMIL K

Beli mangga Solex baru untuk mengunci peti zakat - Jamil K

13/02/2012

SEREMBAN 13 Feb. — Pak Monteri  Jamil K meminta semua jabatan agama Islam negeri menguatkuasakan tindakan pada sapa-sapa yg mencelupkan tangan kedalam tabung zakat dan mengeruk wang zakat tidak kira malam ini atau esok.

Beliau berkata, ini kerana perbuatan mencelupkan tangan kedalam tabung zakat dan mengeruk wang zakat adalah amat hina disisi Islam.

"Kita bergerak serentak di seluruh negara untuk mengantoikan sapa-sapa yg gatal tangan dan tak mau mengaku itu” katanya kepada pemberita selepas majlis penyampaian bantuan kepada masjid Nogori oleh Montori Besar, Datuk Seri ApoKoNamoOntah, hari ini.

Katanya, pelbagai bentuk dakwah, nasihat, pandangan, kenyataan dan sebagainya telah disampaikan mengenai wang zakat, namun masih ada yg macam barua dan fikir wang zakat itu makbapak dia punya.

"Yang kita bimbang ialah ada jugak kepala bana bijak pandai agama terlibat sama, seolah-olah tak tau duit haram itulah yg akan disumbat kedalam tembolok anak bini. Seolah-olah dia tak lut api nerakalah” katanya sambil ketawa terbahak-bahak dan memegang perut buncitnya yg mengombak-ngombak — Libang Libu

Jamil Khir tak sambut Valentine, nanti kena kerat tangan (sini)


liq