Sunday, January 29, 2012

Sebut DEBAT, Telur Terus Naik Ke HALKUM



Kali ini Mat Nuar offer awal-awal, "hang merapu 40 minit kemudian bagi aku jawab 20 minit" (sini). Sampai begitu sekali Mat Nuar gosok. Gosok dengan harapan dia akan jadi berani. Tapi haram, kecut. Telur dah naik ke halkum. Umum dah mengetahui, tak ada siapa sanggup berdebat dengan Mat Nuar takut sampai menjelejeh-jelejeh air liur macam Mat Shabbery kena.

Sebenarnya, dulu lagi Malaysian Digest ada buat pungutan suara (sini), sapa yg rakyat Malaysia nak sangat tengok berdebat dgn Mat Nuar?

Hasil pungutan suara,

1. Najib, 2. Ummi Hafilda, 3. Khairy, 4. Nazri Aziz

No. 1 jangan ambik pot. Anggap dia takde.

Telur Mario Balotelli
Tengok ranking no. 2. Dalam ramai-ramai jantan, Ummi Hafilda boleh dapat no. 2. Bayangkan Ummi punya hamprak itu, boleh ranking no. 2. Ummi bukan ada telur pun. Punya gah nama Khairy & Nazri Aziz, boleh jatuh bawah kelangkang Ummi. Macam mana ni? Kalau jantan ada batu 2 bijik bergayalah kehulu kehilir, jgn simpan dalam pouch bag. (sini)


 Semua hampesssss. Semua tak ada telur.

Cuma Ummi sorang yang ada telur.

~Libang Libu~

liq