Thursday, January 19, 2012

Berita Kunjung Tiba. BERITA YG DITUNGGU-TUNGGU!

Duit Pancing RM500-00

Aku dah agak dah. Mesti ada yg kena kantoi. 

Terbukti dah ramai kena kantoi. Jenuh isi borang, tapi hampeh. Bak kata orang Perak, 'duitnye haram tak mandang!' Tarak. Elek. Kat (sini) ada cerita "telunjuk lurus kelinking berkait." Kat (sana) pun ada sikit kisah duit RM500 ni. Kalau rajin, check kat (sinun) pulak, kecoooooh... kah kah kah!!!

Kalau yg kena kantoi ni masih nak terketar-ketar dagu memangkah UMNO, aku tak tahu la nak buat macam mana lagi. Nak tarbiah bentuk apa lagi.

Sayugialah aku mengesyorkan,

1. Pegi jumpa Shahrizat.

2. Mintak dari dia 3 baldi taik lembu.

3. Kemudian bagi tau dia, "saya nak makan taik lembu, sebab saya bodoh sangat!"

Kah kah kah kah!!!

Kesian. Kesian kita semua. Asyik kena tiiiiiiiiipu je. Pagi dan petang kena tipu. Siang dan malam kena tipu. Akan ditipu sampai kiamat ke?

Kah kah kah!!! Padan muka.

~Libang Libu~

liq

Video: Lionel Ritchie's Hit 'HELLO' Goes Viral




There are three musical acts that left a lasting impression on me. Iron Maiden, Michael Jackson and Lionel Ritchie. You see, the world came to me in the 80's.

Whenever one of their song is on the air, it never fails to bring me back to my beloved vibrant 80's. A time of cheap foods, cheap cigarettes, tight jeans, RM1-per-litre petrol and of course plenty of good music.

Along with All Night Long, Beat It or Powerslave, Hello surely ranks high up there.

Click (here) to read the article on it.

~Libang Libu~

liq