Wednesday, October 3, 2012

Habis Telor-telor Naik Menyorok Bawah Halkum

Madu tualang power! Click here
Kartun dicedok dari FB Zunar Kartunis Fan Club

Kawan sorang tu mengajak berlabon dalam dewan. 
Tegangkan urat sikit-sikit.
Dah huru-hara geng sebelah sana. 
Habis semua pakat lari nak masuk perut mak balik semula.
Kahkahkah!!!

Ini bukan lintang pukang lagi. Ini dah macam lintang puk*.
Tak cukup tanah..kahkahkah!!!
Habis semua kecut, habis semua scrotum naik menyorok bawah halkum.

Mana dia geng cium keris?
Mana semua panglima-panglima yg kata sanggup nak berhancur tulang belulang ni,
Mana panglima-panglima kita yg sanggup bermandi darah ni...

Kalau macam ini, toksah cerita tulang,
toksah cerita mandi darah lah.

Mandi junub pun tak sempat!
Kahkahkahkah!!!


3 comments:

  1. macam haramjadah pemimpin x de telor niii... baik potong kasi anjing makan saja laaa...!! Bentang bajet bole laaa..sbb ckp sorang2!! tp, nak bahas bajet, penakut nak mampos!! pigi daaaaahh...masuk kubur lebih baik!!!

    ReplyDelete
  2. kubur plak, sempit liang lahatnya.

    ReplyDelete
  3. teloq dia dah lama kak mah pegang

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.