Monday, July 30, 2012

Aku Pun Dah Kena Liwat Dengan Anwar Ibrahim

Madu tualang power! Click here

Bukan mustahil satu hari nanti keluar berita muka depan Utusan Meloya, "Pengakuan Sebuah Kereta Proton Buruk, Ekzos Saya Telah Diliwat Anwar!" kahkahkahkah


Akan hingar bingar satu Malaya. Anwar Gila Seks! Anwar Bernafsu Transformer!

Dulu kita disajikan dengan perbicaraan Anwar menutuh ekzos Azizan. Sampai mengusung-usung tilam turun naik mahkamah. Hasilnya? Sikit haram pun orang tak percaya.

Kemudian yg terbaru, Saiful BauKari pulak mengaku ditutuh. Budak ini lagi haramjadah, siap buat cerita menahan berak 2 hari, kahkahkahkah! nak simpan bahan bukti konon!

Utusan Meloya memang gemar menyiarkan berita si anu memutuh si anu. Azmin Ali telah dikatakan gemar menutuh atas sofa. Guan Ing suka menutuh dalam opis. Kah kahkahkah sikit haram orang tak percaya.

Kes Anwar menutuh ekzos Proton buruk mungkin akan timbul, memandangkan kes Anwar menutuh manusia dah tak laku. Mungkin kelaku Anwar menutuh ekzos Proton buruk boleh diterima setelah cerita kelaku Anwar sukakan ekzos Azizan dan Saiful BauKari orang tak boleh terima dan tak masuk akai.

Baru-baru ini blog shalehudin.blogspot.com telah menyiarkan berita seorang lagi mahasiswa telah mendakwa ditutuh Anwar Ibrahim. Kita tunggu perkembangan selanjutnya. 

Kita berharap moga-moga tiada Fitnah 3. 

Buat la versi lain pulak.... Contohnya, tetiba Makcik Umeee Half pulak mengadu ditutuh Mat Nuar. Oooopsss... mana boley, kan Makcik Umeee blom kawin. Makcik Umeeee masih ori. Kah kahkahkah!!!

Ini sejenis kulat. Tiada kena mengena dengan Makcik Umee.

Wednesday, July 25, 2012

Doa Mohon PETRON Bangkrap

Madu tualang power! Click here

Bangkrapkanlah! Bangkrapkanlah! Bangkrapkanlah!


Kerana pam minyak ini kepunyaan anak kepala bana Madey al Mahafiraun,
Sapa tara kenal Madey al Mahafiraun? 
Satu Malaya sudah tau Madey kaki kapor,
Tangki MAS pun Madey al Mahafiraun sudah kapor,
Tangki MAS wajib kena isi dengan minyak Petron, minyak Petronas dah jadi haram,
Tak cilake ke Madey al Mahafiraun?


Anak Mahafiraun tauke Petron ini merangkap tauke arak,

Dah kompom ada duit hasil arak San Miguel itu dalam Petron,
Mintak simpang malaikat 44, anak cucu cicit jgn masuk Petron,
Puh kiri puh kanan, bangkraplah Petron,

"Mudah2an pam minyak anak Mahafiraun ini,


malaikat tak singgah,
tak berseri,
kotor,
tak menarik minat,
servis cam haram,
gelap, orang tak nampak
ramai mat rempit melepak,
tempat pondan tunggu batang,
budak-budak drift pakat parking ramai-ramai,
jamban Petron jadi tempat mat gian cucuk lengan,
jamban Petron tempat drebar lori pasir kencing berak,


mintak tak ramai yang singgah,
kalau singgah pun cuma beli mineral water."

Kita isi minyak motor kereta di Petronas, Shell, BP asal bukan Petron,
Kalau minyak Petronas, Shell & BP dah licin,
Kita isi dengan minyak sawit kah kahkahkah!!!

Sunday, July 22, 2012

Sapa Picit Telor Azizang?

Madu tualang power! Click here
"Tolong jangan panjangkan (klik sini)

tolong jangan lanjutkan telor saya."
.
Satu kesilapan. Beli 50,000 unit saham FGV adalah satu kesilapan. Dia boleh main 'silap-silap' dgn duit juta-juta.

Boleh kata tak tahu menahu, sedangkan dia pengerusi PKNK dan cek juta-juta mesti lalu bawah hidung dia. Kahkahkah!

Himpunan oren ba...aa...ru saja selesai. Cepatnya lupa. Dah berbuih mulut Mazlan Aliman menentang FGVH. Mazlan Aliman ini disokong PAS dan dia bergerak pun atas platform PAS. Azizang ini kuat makan dan minum benda manis-manis gamaknya. Orang-orang macam ini kerap tertelan semut. Semut boleh membuatkan kita cepat nyanyuk dan bodo-bodo piang. Kah kahkahkah!!

Beli semalam, hari dah tergocoh-gocoh nak jual. Bisnes hapa benda ni? Ini serupa macam bisnes George Soros. Kalau tiru Soros, serupa la macam kamcing dengan Madey al Mahafiraun.

Sapa tau? Sapa tau sapa picit telor Azizang? Kalau tak kena picit, kompom dia tak jual.

Wednesday, July 18, 2012

Trim Dan Cabutlah Bulu Hidungmu, Ramadhan Bakal Tiba

Madu tualang power! Click here

Trimlah dan cabutlah. Sementara kamu sempat. Sementara kamu masih lagi berada dalam bulan Syaaban.

Kerana disepanjang bulan Ramadhan kamu tidak dibolehkan lagi bermain-main dgn lubang hidung kamu disiang hari. Lagi pun dimalam hari kamu bertarawikh manakala disiang hari pula kamu akan membuta sampai berbuih-buih. Ketahuilah bahawa nikmat mengorek hidung dan mencabut bulu hidung disiang hari amat jauh berbeza dgn dimalam hari.

Cabut dan trimlah supaya lubang hidung kamu kemas dan rapi. Adalah amat selekeh dan memalukan sekiranya ada bulu hidung yg panjang terjulur-julur dan taik hidung keras berjuntaian di bulu hidung. Jangan jadikan alasan larangan mengorek hidung itu menyebabkan hidung kamu berserabai. Malu la sikit kat Benggali kahkahkahkah!!! 

Mengorek lubang hidung itu juga termasuk dalam 7 nikmat dunia, kahkahkahkah! Tapi awas, disepanjang bulan Ramadhan disiang harinya mengorek lubang hidung sambil memandu, sambil menonton t.v atau sambil mengetik keyboard notebook tidak lagi dibolehkan. Korek puas-puas waktu malam.


Sediakan sebotol dua air mineral didalam kereta sebagai persediaan untuk berbuka puasa didalam kereta sekiranya terperangkap didalam kesesakan lalu-lintas. Jangan pulak korek hidung sebagai isyarat berbuka puasa kah kahkah kah!!!

Lubang hidung yg bersih pastinya menjamin jejari yg bersih kerana jejari itu akan terodok juga lubang hidung secara tidak sengaja. Kerana jejari itulah yg akan memicit beberapa ketul tamar diwaktu Maghrib dalam sepanjang bulan Ramadhan.

Ramadhan bakal tiba, selamat berpuasa muslimin dan muslimat!

Monday, July 16, 2012

Share the wealth son!

Madu tualang power! Click here
Mario Balotelli's mum gets job as £6-an-hour office cleaner to make ends meet 


Manchester City star's mum Rose polishing desks and living on the estate from Shameless while he polishes his medals and enjoys his £120k-a-week wages. 

The mum of multi-­millionaire footballer Mario Balotelli has a new job to make ends meet... working as a ­CLEANER at an office block. And while the ­Manchester City and Italy star drives to work in his £120,000 Bentley Continental GT, skint Rose ­Barwuah’s more modest mode of transport is the Number 11 bus. 

 She is scraping a living doing evening shifts as a Mrs Mop at the ­offices of a car lease company for close to the £6-an-hour minimum wage. On Thursday Rose flashed her pass to the bus driver as she made her way for her evening’s work at the block of ­offices on the outskirts of Cheadle, Greater Manchester. Before heading into work, she made a short stop-off at budget supermarket Aldi on her way to Lex Autolease. 

 She later traipsed back to the stop before getting on the Stagecoach bus back to Cheadle village. Rose, 46, who gave Mario up for ­adoption when he was two, moved to the ­Manchester area last ­Christmas to be close to the £120,000-a-week striker. She lives on an estate in ­Wythenshawe, which was used to film Shameless, the Channel 4 comedy about families living on the dole in council houses.

more at www.mirror.co.uk

Saturday, July 14, 2012

Boleh Tahan Jugak Suara Anwar Ibrahim Menyanyi, Serius!

Madu tualang power! Click here

Tevez’s Favourite City Goals

Madu tualang power! Click here

In an interview with The Guardian, Carlos Tevez was asked what was his favourite goal for Manchester City.
“All the ones against United.”
Tevez is obviously predictably obsessed with United but let’s wrack our brains to remember which goals he is talking about. In three seasons at City, Tevez has scored three goals against United, all in 2010.
He scored the only goal of the game in City’s win over us at Eastlands in the first leg of the League Cup semi-final and then scored both goals in City’s 3-2 defeat at Old Trafford in the second leg.
So, his favourite goals for City are the three he scored against United when getting knocked out of the League Cup? Excellente!
therepublikofmancunia

Friday, July 13, 2012

Saham FELDA: Seladzatnya ISA KATIK & Kuncu2 Kenduri 3%

Madu tualang power! Click here
Biar diikat kaki tangan, digantung kaki keatas dan dicelup 7 kali di sungai Bukit Pelanduk yg penuh taik babi sekalipun, Isa Katik akan terus berteriak, "Penyenaraian FGVH mesti diteruskan! Penyenaraian FGVH mesti diteruskan!"

FELDA itu makin mengarut. Tak cukup dgn FHB, KPF, FGV, FGVH, Holdings dan entah aplancau lagi, dibagi pulak 3% saham FELDA kepada Isa Katik & Kuncu2.

Durian runtuh? Memang betul durian runtuh. Durian runtuh tepat atas kepala peneroka. Ada yang pecah terbarai dan ada yang merekah tersengih menampakkan kuning isinya. Isa Katik & kuncu2 datang bersila dan terus balun. Tak payah berpuluh tahun menunggu hasil.

Peneroka dapat kulit. Dapat 800 saham. Untung sabut bolehlah memberi keuntungan RM800.00. Cukup belanja dapur untuk dua bulan kalau isi rumah 3 orang dan pakai kereta Kancil.

Bukan semua di alam Melayu tahu bahawa 15% saham FELDA akan dibagi kepada MITI. Akan diagih-agihkan oleh anak Mahafiraun. 15% kalau diterjemah dalam bentuk mudah, maksudnya 420 saham. Bentuk lagi mudah, kalau saham naik harga seringgit, MITI dan anak Mahafiraun untung RM420 juta tanpa perlu menggerakkan bulu telinga sekalipun.

Itu belum diketahui berapa pulak dikapur Mat Maslan yg kehulu kehilir bersama beduk canangnya bersama slogannya 'mari gadai tanah Felda'.

3% saham Felda untuk Isa Katik & kuncu2 bunyinya kecik. Tapi kecik itulah mengandungi 91 juta saham. Kecik-kecik itulah membawa laba paling kurang RM91 juta yang akan dikenduri oleh Isa Katik & kuncu-kuncu.

Rahsia kejayaan Isa Katik mencipta nama di Felda? Hadir, jangan tak hadir ke majlis karaoke Ziana Zain di Port Dickson.


Jadi kalau ada yg masih kata peneroka dapat durian runtuh dan buat untung, pergilah duduk bersila dalam bilik sorang-sorang pakai kain pelikat. Kemudian bongkokkan tulang belakang sehabis bongkok, slow-slow kemudian... sendiri isaplah!!!

Sumber: Iklim Politik Tidak Sebelahi Najib - Dr Dzulkefly Ahmad

Harakah 21 Mei 2012