Monday, February 6, 2012

PERBEZAANG Antara ASANG Dan AZIZANG

Madu tualang power! Click here
"If I'm following a general, and he's leading me into a battle, and the enemy tends to give him rewards, or awards, or rave reviews, or interviews. Especially Utusang Malaysia. I get suspicious of him." - Malcolm X

Gambar hiasang

Gambar hiasang


Dari dulu lagi aku mencurigai Asang Ali. Sejak duamenjak ini pulak, aku mula mencurigai Azizang.

Ada beratus media elektronik dan cetak pembangkang. Tapi Azizang nak jugak mengutarakan buah butir bijik pemikirannya dalam Utusang Malaysia. Bukannya dia tak tau, Utusang Malaysia itu menghina nasik lemak namanya kalau dibuat bungkus nasik lemak sekalipun. Utusang 'sampah' Malaysia itu cuma layak dibuat celet taik. Atau gaul-gaulkan nasik dgn lauk, kemudian bubuh dalam Utusang Malaysia, lempar bagi anjing makan.

Apa ilmiahnya Utusang Malaysia? Penuh berita rogol, berita datuk tibai cucu dan gambar buah betik artis pompuan. Lagi satu jangan lupa, akhbar inilah yg mengajar budak sekolah ditahun 90an dahulu menatang liwat itu apa.

Tapi Azizang memilih untuk bukak mulut untuk dirakam dan dicetak di Utusang Malaysia. Langkah ini jugalah yg diambik satu ketika dahulu oleh Zol Kolom, Ezam 12 Kotak, Zahren RM2 dan juga Asang Ali baru-baru ini.

Ini yg mendorong aku menulis yg  bukan-bukan mengenai 2 ketul pak kaduk PAS ini, seperti;

Hidung Sapa Lebih Kembang Sapa Lebih Kembang, Asang Atau Azizang?

Video MB Kedah Azizan Naik Hangin

Aku Mau Karpal, Aku Tak Mau Mesin Jahit

Sebuah Mesin Jahit Utk MB Kedah

Asang Ali Telah Selamat Digunikan

Kempen Perambat Asang Ali

Kembang-kempis Hidung Asang Ali

Asang Ali Tak Jadi Serbu Hard Rock Cafe

2 ketul pak kaduk Asang dan Azizang ini sama 2x5. Bersongkok, dah beruban putih dan rabun.


Bezanya cuma Asang idung kembang, Azizang idung besar.

~Libang Libu~

7 comments:

  1. Semakin jelas tuan punya blok menjalankan agenda UMNO dan cara serangan bertujuan memecahkan agenda rakyat.Awas para pegikut blok ini,masih tak perasan lagi kah.Beliau mainkan sentimen kebencian terhadap Utusan Malaysia oleh Pakatan Rakyat untu menarik sokongan kononnya beliau adalah dari pakatan rakyat. Cara UM di perelekehkan tak pernah di buat oleh pakatan.Itu bukan cara kita.

    ReplyDelete
  2. Jangan le kita terlalu marah dan hasad dengki pada pemimpin kita, yg jelas memperjuangkan kesejahteraan negeri yg di perintahnya. itu pun baru 3 tahun lebih...segala dosa dan penyelewengan kerajaan terdahulu adalah JAUH LEBIH BURUK... asal CERITANYA SIKIT SAJA, kes budak kuin n smm...menyebabkan hampa semua hilang akai... musuh nyata kita adalah umporno/bee end...jgn pecah belahkan pakatan rakyat... kami 60% melayu kedah akan mempertahan kemenganan PAS...

    ReplyDelete
  3. LIBANG LIBU adalah proksi Blog Depa.... Umporno

    ReplyDelete
  4. T/kasih tuan-tuan;

    1."cara serangan bertujuan memecahkan agenda rakyat" - bukan serang. kritik. tak kan nak dgr pujian saja? sesekali kena kasi yg pedas.

    2."asal CERITANYA SIKIT SAJA" - lama2 jadi banyak.

    3."LIBANG LIBU adalah proksi" - aduussssss pedih.

    ReplyDelete
  5. Libang Libu. Apese gune loghat Nganu? miker nak kaitkan dengan kerajaan perpaduang ke? Jangan ler. Kesian kat Haji Hadi. Dia dah insaf tuuuu.

    ReplyDelete
  6. Jahat sungguh 2 biawak ni...
    Jahat mereka ini kerana berselindung dibawah Alquran...kerja mereka tipu Allah..
    kalau tak boleh kritik lebih baik jadi org gila....
    macam2 gila..
    kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  7. Awang Mad Husin BKHitamFebruary 6, 2012 at 12:04 PM

    Tak pa!!! kalau rasa pedih atas komen i... itu tanda kita sama2 boleh kritik... kritik yg MEMBINA jangan kritik menghina... jangan samakan DSAR dgn chan anak li... kalau i kata TT sama zol nordin mcm mana??? ha ha..he he .. hu hu...musuh kita dok amik kesempatan dari keriuhan kita... tengok utusan meloya hari2 dok main isu tu la ni... lagi pedih aku dok baca...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.