Saturday, February 11, 2012

HARUSSANI HARAMSANA HARAMSINUN

Madu tualang power! Click here
Najib gadai akidah hadir upacara Thaipusam di Batu Caves - tegas Harussani, lapor Malaysian Insider semalam, 10 Feb 2012 (sini). Ada Najib peduli?

Kalau Najib pun tak peduli ulamak merangkap mufti merangkap ahli UMNO yg seekor ini, apatah lagi rakyat marhaen sekelian?

Mula-mula sekali satu Malaya kena tau, Najib sudah tiga kali deret tak miss Thaipusam. Jangan tak tau. Aku kompom gerenti ada yg menasihatkan, jangan pergi jangan pergi jangan pergi.

Tapi dia pergi jugak. Degil. Bodoh. Sombong. Angkuh. Tipikal UMNO.

Kalau orang cerai talak 3, dah tak boleh rujuk balik. Betul?
Kalau orang murtad, 3 kali kali diajak taubat tapi masih degil. Ubatnya kerat leher. Betul?

Jadi kes 3 kali deret tak miss Thaipusam ini, apa cerita??

Asang Ali kena berbuat sesuatu. Mintak toloooooong la... Ini perkara membabitkan akidah. Asang Ali jgn asyik dok main korek idung kembang dengan pengerusi SYABAS. Kahkahkahkah!!!!

Pernah tengok Akuan Bersumpah ini? Aku jumpa kat http://penarikbeca.blogspot.com





~Libang Libu~

2 comments:

  1. adakah kes ini termasuk dalam kes lebih 250,000 org islam yg di dakwa dek harusani yg telah murtad? klau btul macam mana ngan zambery yg juga menghadiri taiposam? adakah dia pon termsk dlm golongan murtad? yg jadi kemuskilan aku ialah beliau nassihat itu kat tiang gol, tiang bendera @ tiang pagar?mcm nak pelepas diri jer macam slalu jer!

    ReplyDelete
  2. sapa la yg nak dgr labon harussanasini lagi.
    sampai pencen le mcm tu.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.