Monday, February 27, 2012

BADROL AMIN: TAIK TELINGA SAYA CEPAT CAIR

Madu tualang power! Click here

I hensem tak?
Ini kes nak jadi hero.
Hero pala bana apa kalau kantoi?
Jangan salahkan Jaip, Maip, Mesin Taip.
Jangan salahkan Utusan, Berita Harian.
Jangan salahkan UMNO.


Salahkan diri sendiri yg cepat cair taik telinga dengar suara pompuan.

Bangang.

Sengaja cari nahas. Tidak belajar dari peristiwa Mat Sabu.

Tak sangka Badrol ini rupanya batang tengkok senang lembik. Kena perayat dgn pompuan sikit, kepala lutut kepala bana bergetar.

Bukan tak tau, p/raya dah dekat. Macam-macam orang akan buat nak menyusahkan PR.

Bangang. Sapa suruh pegi bilik hotel sorang-sorang. Bangang-bangang pun, ajak Pak Guard ikut sekali. Upah Dunhill sebungkus, mesti dia ikut.

Bangang sampai ketulang sum-sum!

~Libang Libu~

4 comments:

  1. betul tu jgn pi sorang2...
    kalau 2 orang, yang ketiga confirmlah syaitan...
    kalau syaitan mestilah nak pancut2...
    kah...kah...kah....
    sigoblok bikin Pakatan Rakyat susah je....
    ada lagi sibangang dari PKR?

    ReplyDelete
  2. gua x sokong individu ,tp kenapa bila citer ni terus kita melenting...kenapa x siasat dulu... blogger umno tu lain, yg x dibuat org pun dituduhnya, ..yg penting kita kena cari bukti walaupun kes beliau hampir serupa dgn kes mat sabu...

    ReplyDelete
  3. 1. gatal pg sorang2, padahal ada beribu ahli PR disana.

    2. x payah siasat-siasat, habis boreh je. Soalannya, kenapa gatal pelir pergi sorang2?

    ReplyDelete
  4. Hassang Ali pung takkan nak pergi sorang2. Memang bangan (Oghang Perak takde g, kena curi dek oghang nganu). Hahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.