Wednesday, February 29, 2012

AZIZANG MENDAPAT PERHATIANG DI MUKE DEPANG UTUSANG LAGI

Madu tualang power! Click here

"If I'm following a general, and he's leading me into a battle, and the enemy tends to give him rewards, or awards, or rave reviews, or interviews. Especially Utusang Malaysia. I get suspicious of him." - ~Libang Libu~

Saya hanya ikut Hadi. Hadi masuk lombong, saya pun masuk lombong cari bijih. Hadi tak mau pegi Kelantang, saya pun tak hingin pegi Kelantang.

Azizang cuma dengar Hadi. TG Nik Aziz duduk tepi diam-diam. Gitu kot?

Mutakhir ini kalau diperhatikan ada 2 corak/patern yg amat digemari wakil rakyat PR sekiranya bermasalah dgn parti masing-masing;

1. Utusang dan Berita Hairang jadi pilihan. Utusang lah tempat mengadu hal. Glamer dapat muka depan. Serata cerok kampung orang boleh baca dan tahu.

2. Balun Mat Nuar. Mat Nuar itu, Mat Nuar ini. Tak terfikir langsung oleh Azizang, Asang Ali, Ezam Kotak, Zahren RM2, Go Bala, Anak Jailu bahawa tanpa Mat Nuar boleh kah mereka itu duduk kerusi empuk sekarang. Tanpa Mat Nuar, agak-agak tsunmi 2008 boleh jadi?

Kita perlu ingat Nakhaiei meninggalkan PAS, Asri Muda meninggalkan PAS dan kalau 2 ketul pak lebai Asang dan Azizang ini pun nak buat perangai, apalah sangat.

Pergilah mam.

~Libang libu~

6 comments:

  1. kalau tak silap aku asri dipecat,tolong semak balik statement tu,jangan sedap dok khangkum skali.. yang suka sangat dok candek asri apa pasai,apa salah dia dekat hang... aku berani kata jasa asri pada Pas lebih dari pemimpin Pas yang ada la ni...Kalau hangpa kata asri tu kuat nasionalisme daripada Islam,awat ulamak pada masa tu Tak main peranan dengan berkesan? Sapa Ketua Dewan Ulamak masa tu,cuba habaq mai sat...

    ReplyDelete
  2. yang mu nak angin sangat pasal pe pak mat said oiii, lu anjing mana, lu anjing umno ke

    ReplyDelete
  3. mcm ni ka Pas tarbiyah ahli-ahli dia,sia-sia dok pi usrah,baik hang pi disko kalau ustaz-ustaz hang dok ajaq maki orang...yang aku heran pasai apa bila ada masalah dalam Pas mesti kaitkan dengan asri,awat tak contoh lain ka,macam ni ka ahli-ahli parti yang mengaku Islam, aku tengok perangai lebig-kurang dengan Adnan Yaakob ja....

    ReplyDelete
  4. pak mat,
    lu ada bau-bau cacing kerawit ka dgn asri?

    ReplyDelete
  5. Bukan..Buat apa kita nak kaitkan orang yang dah tak ada atas muka bumi dengan masalah parti.Masa Hasan Ali ari tu pun kaitkan dengan Asri juga, kalau betoi hanpa benci dengan dia senang cerita Tak payah sebut nama dia la,tu pun susah ka..Hebatnya Kedah di bawah kepimpinan Ulamak sampai dok gaduh tak baik-baik lagi.hang Tak puas hati dekat aku,aku tak puas hati dekat hang...dengan Pak Sheikh pun hanpa kait juga,haru betoi....

    ReplyDelete
  6. Pak Mat,
    telinga dan lubang hidung aku akan serta merta tumbuh bulu panjang-panjang sekiranya org PAS berruang-bicara di Utusan dan Berita.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.