Tuesday, January 31, 2012

NAJIB PERLI MADEY. Baru Kena Sikit, Dah ARGH... ARGH... ARGH... ARGH

Madu tualang power! Click here
Gambar Madey semasa insiden kena sembur

Najib kata;
"Baru kena sikit saja dah, ARGH... ARGH... ARGH... ARGH"
"Muka, dahi, berkerut. Macam dah kena belasah."

Bukan apa pun, sembur sikit je. Nik Sapiea bukan sembur pakai Shiledtox pun (disini). Tak buta pun, sihat walafiat kesana kemari.

Kalau tulang belakang dah herot. Pungkoq dah pipih. Jangan salahkan penyembur. Marah la kat bini. Kah kah kah kah!!!

Mak bapak tak bagi tau ke? Sakit tulang belakang herot & pipih tulang pungkoq ini ialah penyakit genetik dari Benua Kalinga? Kurangkan la makan kari... kah kahkah kah

Sila tengok video kat bawah ini. Kelakar haramjadah. Kalau tak boleh gelak ketawa, pergi bilik air basuh muka.


Tapi kalau tengok video yang ini pun boleh ketawa-ketawa, pergi bilik air basuh punggung.


Masih jugak nak ketawa-ketawa? Cari beg plastik pergi sumbat dalam punggung lah!


~Libang Libu~

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.