Sunday, January 15, 2012

Jamil Khir Tukar NAMA

Madu tualang power! Click here
Baru aku tau di tanah sekangkang kera W. Persekutuan ini ada seorang mufti.
Selama ini mampos-mampos aku ingat, WP berkongsi mufti dengan Selangor. 

Buat apa mufti banyak2 ni...? Buat cuntfuse lah! kahkahkah!!!

Kalau tak timbul isu si Jamil Khir mencelup tangannya kedalam tabung zakat, haram aku tak kenal mufti sorang ni. Nak kenal mufti WP?


Ini mufti W. Persekutuan.


Mufti ini cuntfuse. (sini)
Dia cuntfuse dan 'menguntfuse' kan orang lain.
Mufti ini tak baca suratkhabar Keadilan.
Suratkhabar PAS haram tak nak beli.
Yang dia tau sejak kecik, Utusan Meloya, Utusan Meloya dan Utusan Meloya.

Bawak-bawak berkembang la sikit.
Isu ini dah tutup. Selesai.
Jamil Khir memang layak mencelup tangannya kedalam tabung zakat.
Jamil Khir dah termasuk dalam 8 asnaf.
Jgn buruk-burukkan nama Jamil Khir lagi.

Sebabnya Jamil Khir dah tukar nama.
Namanya sekarang Amil Khir.

~Libang Libu~

2 comments:

  1. Yob, Nak lantik mufti ni kriteria nyer bukan wilayah sekangkang kera atau sekangkang lembu ke. Kriteria nyer masuk dalam Akta Rahsia Rasmi. Sebab tu dia jadi gitu. Kat kampung Yong, kot orang ngaji agama kemudian sewel, kita kater giler isen.

    ReplyDelete
  2. handei mike yong. kahkahkahkah!!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.