Wednesday, January 11, 2012

Dakwat Tak Boleh, SOTONG Mahal Sangat

Madu tualang power! Click here
Kejap biometrik, kejap barcode, kejap no siri (sini). Tak lain tak bukan nak menakut-nakutkan orang. Terutama pegawai kerajaan dan warga Felda. Ini kerja nak menipu, tak ada lain. 


Kerja nak bagi kontrek beli alat biometrik, kontrek cetak barcode, kontrek cetak no siri. 

Kerja nak buat taik.

Nak letak barcode pala bana sapa atas kertas undi? Kertas undi yg sempurna ialah kertas undi yg cuma ada logo parti bertanding dan tandaannya. Itu sahaja yg perlu.

Yang diambil-kira diatas kertas undi ialah apa yang ditanda. Tak kira kecik besar, asalkan tanda.

Sapa kata pangkah herot-benyot rosak undi? Tengkorak habah dia berjambul lah! Orang tu terpangkah herot-benyot sebab dah terketar-ketar menahan kencing. Atau pun cuma sempat pangkah kecik, sebab nak cepat nak ke jamban. Dah jenuh menahan taik semasa beratur.

"Pening lalat mengurus SPR ni, sampai botak-botak kepala.!"
 


Macam ni lah, nak bagi senang. Main undi angkat tangan, boleh? kah kah kah!!!

~Libang Libu~


No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.