Thursday, January 19, 2012

Berita Kunjung Tiba. BERITA YG DITUNGGU-TUNGGU!

Madu tualang power! Click here
Duit Pancing RM500-00

Aku dah agak dah. Mesti ada yg kena kantoi. 

Terbukti dah ramai kena kantoi. Jenuh isi borang, tapi hampeh. Bak kata orang Perak, 'duitnye haram tak mandang!' Tarak. Elek. Kat (sini) ada cerita "telunjuk lurus kelinking berkait." Kat (sana) pun ada sikit kisah duit RM500 ni. Kalau rajin, check kat (sinun) pulak, kecoooooh... kah kah kah!!!

Kalau yg kena kantoi ni masih nak terketar-ketar dagu memangkah UMNO, aku tak tahu la nak buat macam mana lagi. Nak tarbiah bentuk apa lagi.

Sayugialah aku mengesyorkan,

1. Pegi jumpa Shahrizat.

2. Mintak dari dia 3 baldi taik lembu.

3. Kemudian bagi tau dia, "saya nak makan taik lembu, sebab saya bodoh sangat!"

Kah kah kah kah!!!

Kesian. Kesian kita semua. Asyik kena tiiiiiiiiipu je. Pagi dan petang kena tipu. Siang dan malam kena tipu. Akan ditipu sampai kiamat ke?

Kah kah kah!!! Padan muka.

~Libang Libu~

2 comments:

  1. Salam tuan.. Terima kasih kerana sudi linkkan blog saya dgn blog tuan. Untuk pengetahuan, blog tuan pun dah saya linkkan dgn blog saya..

    Terima kasih sekali lagi..

    ReplyDelete
  2. salam tuan,blog dah dilinkkan..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.