Thursday, December 15, 2011

Sebangsa Tidak Seagama, Waktu Membelit Mereka Bersama-sama.

Madu tualang power! Click here
The End of the Road for Firefly's Air Service to East Malaysia



Firefly made its maiden flight to Sandakan on August 1, 2011 with a big bang. The brand new Boeing 737-800 was greeted with the traditional aviation industry welcome – a water spraying guard-of-honor - upon arrival.

Firefly, the low cost subsidiary of Malaysia Airlines had just taken over the route formerly operated by its parent airline providing a twice daily all economy service and a better alternative in that it utilized the aerobridge for passengers embarkation and disembarkation. Today’s flight marked the end more

Dari dulu lagi orang tua dah pesan,
Ketuk puak-puak ini dahulu, baru ketuk dan bunuh ular.
Itu pasal Astro makin maharajalela, walau servis macam gampang. Walau siaran TV1 sampai TV9 terganggu.
Beli Astro, gambar OK. 
Tak beli Astro, tengoklah TV macam sarang semut.


Bagi la lagi saham. Jual saham MAS semua pun lagi baik.
Ini semua kerja nak menghidupkan AirAsia yg dah separuh nyawa dibedal Firefly.


Inilah ketuanan Melayu Broheng Ali dan Zol Kolom.
Melayu sana Melayu sini, nak terbang kena bagi duit kat Tony jugak.
Nak tengok bola, kena bagi duit kat Ananda.
Masuk PLUS, jalan Sami yang buatkan.
Tak tau makna liwat, Madey al MamakKutty dah ajarkan!
Kah kah kah!!!



Betulkah mereka ini sebangsa tapi tidak seagama?




1 comment:

  1. Aper kabor Yob. Lamer tak dengor berita? Isteri sihat?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.