Friday, December 30, 2011

Anak Bini Jamil Khir MAKAN PISANG

Madu tualang power! Click here
Malaysia ada berpuluh-puluh mufti. Seekor haram pun tak bersuara tentang kes Jamir Khir. Gamaknya tok-tok mufti kita asyik sibuk jaga peti masing-masing. Perbuatan Jamil Khir menyeluk tangannya kedalam tabung duit zakat dan mengambik duit RM63,650.00 adalah perbuatan busuk, lebih busuk dari daging babi yang busuk disumbat dalam lubang najis babi.

Jangan double-standard, jgn pilih bulu. Bulu ada ka, bulu dah gugur ka, tak kira. Jamil Khir memang patut kena balun 9 sroke. Sebab dia kapur 3 kali ganda dari amil zakat di Johor Redzuan Mohd Said yang menyalahgunakan RM19,510.

Duit zakat mana boleh pinjam-pinjam. Mana boleh geran-geran. Che Mat balaci kata duit zakat boleh digeran-geran. Pala bala Che Mat lah.

Buat rumah besar gedabak ada duitnya. Nak bayar upah lawyer mengapur duit zakat. Apa punya low-class menteri agama.

Kesian. Inilah menteri paling miskin. Jamil Khir dah tak berduit sangat. Jamil Khir dah termasuk dlm golongan asnaf ke 44. Terpaksa menyeluk tabung zakat. Kesian anak-beranak Jamil Khir dapat bapak menteri miskin.

Apa gamaknya anak beranak Jamil Khir makan, makan pisang kot? Pagi makan cokodok, tengahari lepat, petang makan pengat. Malam makan kulat. Kah kah kah kah!!!


Ada iras-iras? Ini bukan Jamil Khir. Jamil Khir lagi hodoh. kah kah kah!!!
        

~Libang Libu~

9 comments:

  1. Bila bersahabat dengan YAHUDI maka jadilah
    perangai macam UMNOYAHUDI!!!!

    ReplyDelete
  2. ulamak dunia perosak agama......

    semuga terima balasan Allah.

    dapat nikmat dunia cara haram... hati jadi gelap

    lupa akhirat... lupa liang kubur.

    sebab asik guna agama membodek thoghut.

    dah lama tk ziarah org sakit dan ziarah kubur

    dah lama tk mandikan mayat. dh lama tak usung jenazah. dh lama tak masukkan kapan dalam lahad.

    tak ingt nak mampus ulamak jahat mcm ni

    ReplyDelete
  3. Berhati2 dengan orang alim yang tak berjanggut ni

    ReplyDelete
  4. Muka Jamil Khir dah tak berseri macam dulu masa dia dalam Kagat. Allah dah tarik seri muka dia, pasai pandai-pandai wujudkan asnaf baru....mudah dpat bantuan. Hina dinanya Jamil Khir ...meletakkan dirinya lebih rendah drp kerbau pendek.

    ReplyDelete
  5. ini alim semua sapu. skrg pak alim ni dah kena remote agaknya. mute.

    ReplyDelete
  6. muka dia dah tak berseri takpa, asal kita boleh makan seri muka. binawe punya menteri agama.

    ReplyDelete
  7. sebab tu ulama takut masuk umno, kan dah kene engkau jamil khir.harap kita ambil peringatan dalam hal ni.kita pun mungkin satu hari nanti terlwpas pandang juga dan memandang remeh kes ini sedangkan ianya satu kes besar dlm masayarakat.
    kpd jamil khir dan cikmat anda telah hilang kepercayaan dan kehebatan dlm persepsi masyarakat dan kes ni akan diulang bertahun2.

    kalau ko betul aku pun nak pinjam untuk sambung blaja degree kat uitm shah alam kos 25000 je.jauh lagi sikit dpt pinjaman je aku start bayar rm100 sebulan.huhu boleh majlis zakat

    irfauzan@gmail.com

    ReplyDelete
  8. seri muka? kah kahkhakhakah!!!

    nak pinjam 25k. sori beb. kitarakyat marhaen ni jgn la cuba nak usik duit zakat.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.