Wednesday, September 28, 2011

Susahnya Hidup Menjadi BROHENG ALI

Madu tualang power! Click here
(klik digambar untuk besarkannya)


Hidup tiap-tiap hari dikata macam-macam.
Umur dah tua, jantung dah tak seberapa.

Hidup mesti berkelahi.
Berkelahi dengan Mat Nuar, Mat Sabu, Nik Aziz, Saifudin,
semua Melayu semua makan belacan macam dia.

Sebab tak mampu nak berkelahi dgn Vinsen Tan, Ananda
dengan Taik Jho Lo lagi laaa..
Tak pulak Broheng nak lucutkan kerakyatan Taik Jho Lo,
nak mampos?? Kah kah kah (sini)

Bukan senang jadi pejuang Islam.
Bukan senang jadi pejuang Melayu.
Hidup mesti menyokong ISA.
Hidup mesti cium tangan.

Hidup mesti cakap "taik!" x13.


Orang Pasir Mas dah bagi undi,
Kembanglah ponggong Broheng di merata pekan.
Kecil-kecil si cili padi,
Pendek-pendek kuat makan.

Kah kah kah!

~Libang Libu~

6 comments:

  1. Ya Allah. Dia cakap macam tu ker kat National TV? Lepas tu mengaku orang Melayu? Satu dunia nanti ingat orang Melayu memang macam tu. Aku orang melayu...aku MALUUU!!!!

    ReplyDelete
  2. banyok banyok bajang.. die ni bapok segale bajang !! Ce usoh dilayan bajang ni yob.. tunggu PRU nanti.. bajang bertuko jadi taik !!

    ReplyDelete
  3. kalau dah rupa macam manusia tapi nak hidup macam babi... memang susah...

    ReplyDelete
  4. seghonok nyembang ngan geng kuale.. mike kalau sudi ce bace yang ni http://samadjfr.blogspot.com/2010/09/bayo-nazor-di-kubur-tok-temong.html
    nanti mike bulih teke kampung teman dgn tepat hahaha.. errr.. kubo tok temong tu ade lagi ke yob??

    ReplyDelete
  5. pemimpin PR pon banyak yg dah tua...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.