Thursday, May 26, 2011

Hitler Punya Gila

Madu tualang power! Click here
Kajian menunjukkan Hitler cuba untuk memenangi Perang Dunia Kedua dengan tentera berbicara dengan ANJING, menakjubkan.

Haiwan peliharaan menggonggong-gila-kekasih percaya binatang hampir secerdas manusia dan berharap mereka akan belajar untuk berkomunikasi dengan tuannya SS.

Beliau mendirikan sekolah untuk melatih mereka untuk bercakap, membaca dan mantra dalam keyakinan mereka boleh bertindak sebagai penjaga kem konsentrasi - membebaskan lebih banyak tentera untuk melawan.

Bintang murid di sekolah berhampiran Hanover, Jerman, adalah Rolf terrier Aire-lembah. Dia menepuk keluar huruf-huruf abjad dengan cakarnya dan dikatakan telah berspekulasi tentang agama dan PUISI belajar.

Dia dilaporkan meminta seorang bangsawan mengunjungi: "Bolehkah anda mengibas ekor anda?" mutt lain adalah dikatakan telah mengucapkan kata-kata "Mein Fuhrer" ketika ditanya siapa Hitler - sementara yang lain suara ditiru manusia untuk kulit: "Lapar Beri aku kuih!" dalam bahasa Bahasa Jerman.

percubaan menggelikan lain melihat saintis disebut uji komunikasi telepati antara manusia dan anjing.

Kisah aneh anjing berpendidikan Jerman kini telah terperinci oleh Dr Jan Bondeson, pensyarah senior di Cardiff University School of Medicine, di Anjing buku Amazing Nya: Sebuah Kabinet Canine Curiosities.

Dr Bondeson, 49, berkata: "Ini benar-benar hal luar biasa Ada beberapa percubaan yang sangat aneh terjadi di Jerman masa perang tentang komunikasi anjing-manusia ..

"Ini adalah wawasan menarik menjadi segi tidak diketahui sampai saat Nazi Jerman, tetapi tidak ada bukti itu pernah datang ke berbuah."

www.thesun.co.uk

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.