Saturday, April 2, 2011

Kisah Adik ANWAR IBRAHIM Di Paris Saint-Germain

si Zlatan Ibrahimovic!

Pique: Kecek mmolek gak saing.. ado ko tak dok?
Ibrahimovic: Apa dia? Hang jgn buat ghapla!

Pique: Natey saing nih... katok buleh pahalo!
Ibrahimovic: Awat hang ni? Rapat2 ni hang ingat aku gay ka?

Pique: Kawe nok kelih video abe demo si Nuar hok buat kijo dgn ore Cino dale hotel tuh la
Ibrahimovic: Hang ni bodo la, video tu gambaq tak clear. Baik hang tgk video yg kat bawah ni.
Lagi gempaq gila! KAH KAH KAH! KAH KAH KAH!





liq

11 comments:

  1. ehmmm tak tau laaa camne

    http://www.youtube.com/watch?v=k5JEdmg4yt0

    ReplyDelete
  2. kah..kah..kah..
    skrip terbaik..

    ReplyDelete
  3. Bravo!! keh keh keh.

    ReplyDelete
  4. Jadi-jadilah tu...ingat dosa..takut Allah!!!

    ReplyDelete
  5. hihihihihihihihi

    ReplyDelete
  6. Jangan fitnah... dosa bertambah berat tau!!

    ReplyDelete
  7. tak takut je anak korang yg jadi mcm tu...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.

Pergi lah mampus.