Saturday, February 26, 2011

Tau Buku BLUE?

Madu tualang power! Click here
Adnan Yaakob tak tau buku jingga.

Errr...buku jingga tu ,
busuk macam getah buku tak?
KAH KAH KAH!KAH KAH KAH!

Ini dia buku JINGGA.

Ini buku HIJAU Gadaffi

Ini buku BLUE..
Memang top di era 70an dan awal 80an
Otai2 kalau tak tau pasal buku ni,
Memang poyo la!!
KAH KAH KAH!KAH KAH KAH!!!


Harakahdaily
TEMERLOH, 25 Feb: Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob tidak mengetahui apa sebenarnya Buku Jingga yang mengandungi program 100 Hari Pakatan Rakyat.

Pengarah Pilihan Raya PAS PRK Kerdau, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, ini berdasarkan kepada kenyataan Adnan yang disiarkan akhbar Sinar Harian hari ini.

Beliau yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang menyatakan demikian dengan merujuk kepada laporan akhbar itu di muka surat P3 di bawah tajuk "BN tidak gentar siapa calon pembangkang". Click HERE for more

1 comment:

  1. Saturday, February 26, 2011PAS Tak Beritahu Ahlinya Calon Mereka Tu Calon Reject.


    Aku sampai di kerdau jam 4 petang semalam, dalam pada aku jalan-jalan pi tengok pusat pengundian dan tempat penamaan calon, aku ada la sembang-sembang dengan penduduk di kawsan mengundi tu, ada seorang pak cik ni kata kat aku, "pas ni tak ada calon lain ke ? calon dah kena reject dua kali pun dia letak lagi jadi calon, macam la tak ada calon lain". malah ada seorang ahli pas bila aku tanya macam mana dengan calon mereka tu, orang pas tu jawab " ishh... calon kami ok tak ada masaalah" tapi bila aku kata kat mamat pas tu, calon pas tu pernah kalah dua pilihanraya dia terkedu...

    Maknanya pas tak pernah cerita yang calonnya tu calon recycle "calon kitar semula". kenapa pas tak cerita pada penyokongnya? lagi satu banyak orang tanya, kenapa pas tak cari calon lain untuk bertanding di situ, sedangkan sebelum ni, pas cukup kuat pukul canang kata mereka tidak ketandusan calon berwibawa, tapi di kerdau ni calon reject dua kali juga yang di letaknya.

    Posted by det at 11:44 AM

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.