Wednesday, February 23, 2011

Madey KEMUT

Madu tualang power! Click here
Dr M: Nationalising highways can be a financial burden
February 22, 2011 FMT
Public money will have to be used to acquire highways and this can be costly for the government, says Dr Mahathir.

Yg jadi financial burden ialah "dey, duit R100 billion hang tabur kat mana?" thee he he…



PKFZ sapa nak jawab, itu financial burden.

Beli kapal selam berbilion-bilion tapi tak reti2 menyelam, itu financial burden. thee he he…

Ada jet, dengan enjin2 jet kena lego, itu financial burden. thee he he…

Yakcop tak reti main forex rugi berbilion-bilion, it financial burden...KAH KAH KAH!

Mempercumakan jaringan pengangkutan awam bukan financial burden, belum ada negara yg bengkrap dlm proses menaik-tarafkan kehidupan rakyatnya. thee he he…

Awat kemut sangat ni?

Tapi buat jambatan bengkang-bengkok ke Singapooora bukan financial burden...KAH KAH KAH!

Sebab bukan pakai duit hang! Kan? KAH KAH KAH! KAH KAH KAH!

Kemut = kedekut laaa... bkn kemut Saiful BauKari, itu kemut passive!!!HERE KAH KAH KAH! KAH KAH KAH!



KUALA LUMPUR: The idea of nationalising highways is not only a bad business decision but will be a financial burden on the government, which could result in the nation being poorer and less developed.

Not only would the cost of acquiring the highways come from public money but the expenditure in maintaining them would also come from the government’s consolidated fund, said former prime minister Dr Mahathir Mohamad.

2 comments:

  1. Si Tua Lahanat ni, dah nak mampus esok lusa pun masih nak menipu rakyat lagi. Sudah-sudahlah menipu tu, anak-anak engkau semuanya dah taraf jutawan, harta dan wang mereka dah melimpah ruah ke seluruh dunia. Apa yang engkau mahu lagi aduhai Si Lahanat Tua? Engkau mahu Allah turunkan petir untuk menghancurkan kepala anak-anak engkau hingga berkecai otak mereka seperti makaroni, baru engkau mahu sedar bahawa perbuatan engkau selama ini akan ada balasannya? Aku sebagai rakyat yang tertindas akibat dari perbuatan engkau, tidak akan mengampunkan segala dosa-dosa engkau walaupun aku sendiri akan dihumban ke dalam neraka sekalipun. Walau sekaya mana sekalipun engkau dan anak-anak engkau, malaikalmaut tetap tak boleh dirasuah untuk penanguhan dari mengambil nyawa manusia. Lagi lama hidup lagi banyak berbuat dosa.

    ReplyDelete
  2. MonkeyShooter,

    marah benar tuan hamba ni. thee he he…

    pergi la MAM sama Madey!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.