Thursday, February 24, 2011

Dah BANGSAT Sangat Gamaknya

Madu tualang power! Click here
Eksklusif: Sah Tuntutan RM8000 Ada Bukti


"T/kaseh aje la...
Buat susah2 hantar aku pegi bulan..
Jangan marah aku...thee he he
Marah la Madey.."


Pelancong angkasa ni tak berduit sgguh ke?

Pelancong angkasa ni kita hantar ke angkasa dulu untuk berak kencing diangkasa, main gasing diangkasa, makan roti canai, tarik teh diangkasa, buat rekod dunia...thee he he KAH KAH KAH!

Kos kita rakyat 1Malaya tanggung dah beratus juta habis..thee he he

Sekarang bukak mulut angkasawan cas RM8000 la? thee he he

Bukak kasut RM500, bukak stokin RM500, bukak seluar RM300, bukak singlet RM450, semua main duit dah ni....thee he he

Cilaka sia2 hantar melancong keangkasa...thee he he

Sekarang dah jadi gigolo. KAH KAH KAH!KAH KAH KAH!


BANDAR JENGKA: Baru-baru ini gempar dengan kisah Syeikh Muszaffar menuntut sehingga RM8,000 dalam satu sessi ceramahnya. Kerajaan berjanji untuk menyiasat perkara tersebut kerana beliau masih dalam kontrak dan seharusnya tidak menuntutnya jumlah sedemikian.

Semalam saya menerima satu mesej dari seorang staf UiTM Jengka yang memaklumkan, pihak UiTM Jengka telah membayar sebanyak RM7,000 kepada Dr Syeikh Muszaffar Shukor, Angkasawan Negara ketika memberikan ceramahnya baru baru ini. http://mimpi-senja.blogspot.com

4 comments:

  1. memang chilaka mamat sekor ni... belajo pun tak haih dah mengaku pakar... kalau nak tau taik si d\celaka ni pi siasat kat ukm... gila tak gila mamat celaka ni... pi hukm pakai sut angkasa nak tunjuk lagak, nak megah, nak riak ataupun dah naik gila kot sebab nak layanan istemewa... P*K*M*K dia... lepas tu pi sekolah2 rosakkan fikiran budak2 berangan2 jadi angkasawan bodoh macam dia... halo brader angkasawan buka kerjayalah brader, itu hanya peluang la bodoh... habih budak2 berangan2 nak jadi penumpang kapal angkasa... tukang sapu pun boleh jadi angkasawan kalau dilatih dan di beri peluang... setakat naik kapal nak main gasing, mentekedarah roti canai... tukang tolak longkang pun bolh dijadikan angkasawan... Tak payah nak susah2 habiskan duit rakyat lepas tu dok mendabik dada AKULAH ANGKASAWAN PERTAMA... pooooorahhhhh!!!! kalu orng2 unmo boleh lah kau bodoh2kan... sebab meraka memang bodoh...

    ReplyDelete
  2. mcm tu la tuan otai wei,

    mmg celaka puak2 ni,

    senang-senaaaaaaang je buat duit.

    ReplyDelete
  3. memang sah mamat nih mensia-siakan wang rakyat...ambo tok relo sesen pun duit ambo diperabihkan di angkasa...gapo ambo dapat????

    ReplyDelete
  4. utang persiapan sandingan belum settle lagi kot,ni aku nak cari duit siang mlm buat bayor alon kah,kah,kah...silap2 kerajaan pas nak offer waa naik round d bulan,mcm dulu2..kah3..jgn jelous bro`waa dakkan ini semua....buat boyor sewa,....galigat waa serupa org umnogokk

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.