Saturday, November 13, 2010

Ini Baru Sakit-SAKIT Sikit-SIKIT

ICU HKL Gets RM5 milion
Kabinet hari ini meluluskan peruntukan RM5 juta untuk membaiki keadaan di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini agar dapat memberi perkhidmatan lebih baik kepada rakyat. Peruntukan itu diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, yang menjalani rawatan di unit itu sejak 4 November lalu akibat komplikasi demam cacar air yang dihidapi hujung bulan lalu.

Mari lah kita berdoa menadah tangan ke langit..thee he he

Berdoalah meminta semau2nya..thee he he

Berdoa moga2 hospital awam negara kita makin baik servis dan kelengkapannya..thee he he

Mari lah rakyat 1Malaya berdoa bersungguh2, siang malam pagi petang..thee he he

Mintak supaya ramai lagi dari puak2 itu jatuh sakit..thee he he

Itu baru sorang masuk wad beb.. dah dapat RM5 juta..

Cuba bayangkan kalau 150 orang dari puak2 itu masuk wad?

Buat hospital baru kat Bukit Fraser la kita!!! GAGAGAGAGA!!! GAGA!! GAGA!!!




PUTRAJAYA MAHLIGAI Gets RM65milion
Harakahdaily

Ooooops! terlanding pulak atas muka budak ni.








KUALA LUMPUR, Oct 22: Bukit Bendera member of parliament Liew Chin Tong, fresh from exposing mistakes and misinformation in the just-tabled 2011 budget, has questioned the colossal allocation of RM65 million to renovate the Prime Minister’s official residence in Putrajaya.

liq

Ini MADEY Punya Pasai La

Don't be a sore loser, Dr Mahathir!

Really Dr Mahathir? Really? Singapore will overtake Malaysia just because it focuses on economic growth and has no fair distribution of wealth between the races?

Tun Dr Mahathir Mohamad’s cringe-worthy response to news that Singapore is poised to surpass Malaysia and become Asean’s third-largest economy by the end of this year really makes him look like a sore loser who makes excuses and won’t own up to shortcomings.

Kena balun dengan Soros sampai ke laaaa ni tak boleh nak bangun-bangun balik..thee he he


Macam mana nak repair ekonomi..thee he he

Dapat la balik 20% dgn ehsan Soros.. thee he he

Itu pun masih berangan2 nak bawak Protong melintasi jambatan Bengkang Bengkok menuju ke Singapooorah! thee he he


Thee he he.. Bila laaa nak maju.. thee he he

Fight dgn Zimbabwe laaa dulu.. theee he he


“Singapore will overtake Malaysia because its focus is just on economic growth,” Dr Mahathir had told Bloomberg in a story headlined “Singapore Seen Overtaking Malaysia 45 Years After Lee’s Tears”.

“There is no social restructuring goal such as fair distribution of wealth between races as we have in Malaysia.”

liq