Thursday, November 4, 2010

Saya Tak ADA Kuasa..

The Real Power Behind the Throne

By Mariam Moktar of MALAYSIAN MIRROR

Malaysian Prime minister Najib Abdul Razak’s illness with chicken pox on the eve of the visit of two foreign dignitaries – Australian Prime minister Julia Gillard and US Secretary of State Hillary Rodham Clinton, is unfortunate but not as awkward as how events have unfolded whilst he is recuperating.

Malaysians are confused for they would tend to believe that when the Prime minister is incapacitated or on holiday, it is his deputy, Muhyiddin Yassin who takes over.

Saya mana ada kuasa..

Dengan pengetua sekolah, "
Saya tak ada kuasa.."

Dengan pegawai BTN, pun "
Saya tak ada kuasa.."

Itu baru dgn pengetua sekolah, baru dgn pegawai BTN..thee he he

Ini kan pulak dgn badak berendam.thee he he

Bukan apaaa..lori 1 tan pun boleh terjungkit!..theee he he he


Najib first showed symptoms of illness at the 17th Asean Summit Meeting in Hanoi and according to his wife, Rosmah Mansor, has been asked to rest by his doctors.

Whilst at the Kuala Lumpur Hospital, where she paid a visit to the accident victims of the Genting bus crash, Rosmah was reported to be in ‘high spirits standing in for Najib at functions’.

liq

Memang HARAMZADEH

SPR Kami ada kuasa tentukan tempat kira undi PAS boleh bantah jika mahu

Oleh Syed Mu’az Syed Putra November 03 2010

GUA MUSANG 3 Nov — Suruhanjaya Pilihan Raya SPR mempunyai kuasa dalam menentukan tempat mengira undi sama ada di pusat-pusat pengundian ataupun di tempat lain termasuk pusat penjumlahan undi jika difikirkan perlu dalam kes-kes khas.

Mcm2 helah..thee he he mcm2 helah dibuat nak menyenangkan hati tuan.

Dah teruk sangat ke.. sampai undi Orang Asli pun nak dikapor..thee he he

Mana pergi undi ahli Ameno 3 juta.. undi Mak Cik FELDA.. undi askar.. undi polis..

Mengundi kat tempat lain, kira kat tempat lain..thee he he

Ini serupa la laa berak kat jamban, tapi bodoh bangang pergi basuh kat tepi sungai..thee hehe

Saiful BauKari pun tak buat macam ni.. Saiful BauKari tahan, simpan, sumbat lubang ekzos dgn plastik 2 hari!!

Gaagaga!! Gagagaga!! Gaaaa!



Sambil menasihatkan mana-mana pihak tidak bimbang Timbalan Setiausaha SPR Datuk Noordin Che Ngah berkata langkah sedemikian diambil dalam keadaan cuaca tidak menentu Sehubungan itu SPR memberi jaminan kepada PAS bahawa tiada penipuan akan berlaku ketika proses pengiraan undi pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri DUN Galas membabitkan empat kawasan Orang Asli yang didakwa PAS semalam “SPR mempunyai kuasa untuk tentukan macam mana nak kira kertas undi. (M'sian
Insider)

liq