Saturday, October 30, 2010

Encik Zul Baru Turun Dari GUNUNG

Masih lagi secret, sapa bawak lari isi sarat lubang ekzos Saiful BauKari??

By Rahmah Ghazali

UPDATED KUALA LUMPUR: Independent MP Zulkifli Noordin (Kulim Bandar Baru) today dropped a bombshell when he claimed that there is a “secret contract” between PKR and DAP to keep the Chinese in power if the opposition coalition takes over Putrajaya.

Mana ada secret-secret.. 1Malaya dah tau sapa tiru sain sapa.. theee he he

1Malaya dah tau kalau tak melompat jadi macamana..thee he he hee

1Malaya dah tau berapa bulan tak bayar sewa pejabat.. theee he he

1Malaya dah tau berapa bulan gaji budak2 tak bayar..thee he he


Tak payah DAP pakat dgn PKR.. tak perlu, tak ada secret..

Lingam sapa bagi power.. Vincent Tan sapa bagi power.. Tauke Astro sapa bagi power..

Bukan Madey yang bagi power ka?? Tak kan Madey nak bagi tau kat pejuang Islam Zul Nordin..

Lu sapa?? theee heee heee


Debating the Budget 2011, Zulkifli, the former PKR man, said the contract, which PAS said “it is not even aware" of, promises that Chinese leaders in DAP will be given "autonomy" in Penang.(read more HERE)

liq

Lost and GHAIB, Lost Again.

Ini Bini Clinton, bekas First Lady US

Slim-melim tak payah photoshop

Tak payah mentekedarah jamu, tak payah upah bomoh, tak payah tarok susuk.







Wong Choon Mei, Malaysia Chronicle

U.S. Secretary of State Hillary Clinton will arrive in Kuala Lumpur on Monday as part of a two-week Asian tour and the buzz in the diplomatic circles is that she will not only be meeting Prime Minister Najib Razak, but also Opposition Leader Anwar Ibrahim who is poised to be jailed on flimsy sodomy charges ahead of snap general elections next year.

Bini Clinton pun nak tau.. dia pun naik heran.. thee he he

Macamana sebesar2 jet boleh ghaib.. bukan sebijik pulak tu, 2 bijik ghaib.. lesap sampai ke Uruguay.. thee he he

Bini Clinton nak tau.. kenapa orang pun boleh hilang.. dia naik kagum ilmu ghaib 1Malaya..thee he he heeee

Macamana ni.. Apa nak jawab kat tetamu ni..

Dan yang paling menyayat hati..Bini Clinton nak tau macamana segala isi sarat lubang jubor Saiful Baukari boleh hilang? thee hee heee cakap la.. sapa ghaibkan.. thee he he


Atau pun ajak saja Bini Clinton guling2 atas jalanraya sambil ketawa pecah perut?


Indeed, speculation is growing that something might be afoot as the Obama administration has so far been seen as indifferent, even reluctant to take up the democracy cudgels in Southeast Asia, a region marked by many recalcitrant governments including Burma and Cambodia.

“We are not in a position to confirm Mrs Clinton’s schedule but we certainly hope that she will speak up for Anwar,” a top PKR official told Malaysia Chronicle.(read more HERE)

liq

Mari MENYUCUK Langit



Ini Inul, ratu dangdut Indonesia. Bukan Saiful BauKari Azlan.
Saiful BauKari Azlan ada tanda lebam (tanda tonyoh sejadah) 2 bijik kat atas dahi.





Pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mahu menjadikan Malaysia sebuah hub pusat hiburan malam bagi memacu industri pelancongan mengikut Program Transformasi Ekonomi (ETP).

Ini akan dilaksanakan dengan penubuhan beberapa kelab malam terkemuka, menganjurkan konsert utama, melonggarkan garis panduan untuk penghibur antarabangsa dan “mempakejkan” semula acara antarabangsa seperti Formula 1 dan MotoGP.

Menurut perancangan ETP yang dikeluarkan semalam, ia adalah sebahagian daripada 12 projek permulaan (EPP) yang bertujuan memperkasakan sektor pelancongan agar ketibaan pelancong dapat dipertingkatkan.

liq