Sunday, October 17, 2010

Masih Tak Ada Perasaan TAKOT?

Baru bagi kebas-kebas kaki belum kebas-kebas tembolok.

KUALA LUMPUR: Pasir Mas MP Ibrahim Ali is under treatment at the Ampang Puteri Specialist Hospital here for a heart ailment, according to Malay rights group Perkasa deputy president Abdul Rahman Abu Bakar.

1. Selamat dibedah dan selepas dibedah mudah2an selamat lah!

2. Selepas dibedah, kena lah ber'exercise' sikit.

3. Kalau orang ajak 'bangun, duduk, bangun' macam kat sekolah, ikut je laa.. jgn lah berlagak sangat.



He said Ibrahim, 57, who is president of Perkasa, was admitted to the hospital yesterday and was in the intensive care unit (ICU).

liq

Anak BAPAK


Ini Mukesh Ambani, si Anak bapak,

Bapak berjaya, anak pun berjaya,

bukan Kavita Singh

(hanya Tukar Tiub mengenal Kavita Singh)







NEW DELHI - India's richest and world's fourth richest man, industrialist Mukesh Ambani, has built what is claimed as the world's first billion-dollar home -- a 27-storeyed luxury residence in Mumbai, China's Xinhua news agency said.

Itu Mukesh Ambani mau bikin apa pun.. lantak Mukesh Ambani lah

Mukesh Ambani kaya raya, meniaga sendiri.. thee he he

Bapak kaya, anak kaya.. apa nak heran, buat lah rumah berapa billion pun, duit sendiri.






The chairman of Reliance Industries, whom Forbes magazine forecast to be the world's richest person by 2014, is all set to move into his mansion, named Antilia, after a mythical island, by the end of this month, Xinhua quoted local media reports Thursday.


Tapi yg ini apa kes.. bapak sapa nak duduk.. thee he he

Berapa ramai bapak nak bubuh dlm bangunan ni..

'Oi mahal bapak' bangunan ni.. thee he he bukan kecik-kecik anak..

KLCC yg besar bapak tu pun tak cukup penyewa, lagi nak buat satu bangunan besar bapak..thee he he

Bangunan baru ni.. nak buat guna duit datang dari mana..

Nak buat guna duit bapak sapa.. thee he hee


Constructed in Mumbai's downtown Altamount Road, the palatial building took seven years to complete. It has three helipads on the top floor, a swimming pool, a health club, a salon and a mini-theater.

liq