Saturday, October 16, 2010

1Dubur

Wuuuuu..arghhhh kah kah kah!







Ada ke 1Dubur?

Betul-betul la.. jangan la memain.. ini mesti kes salah ejaan.. Subur? Kubur? Bubur?

Tak kan dubur kot.. malu la kat budak2 baru nak naik.

Jangan main dengan perkataan dubur-dubur ni, bahaya untuk ekonomi negara.

Pelancong asing takut nak masuk negara, takut kena tunjuk dubur dulu baru boleh lepas kastam.. thee he he

Pelabur asing pun tak hingin nak melabur, hapa raaa ini negara suka dubur-dubur.. 
Sir Richard Branson ada menyuarakan pendapat, kalau negara ni lama sangat dengan isu dubur.. habeh laaa.. orang takot!

Tapi itu la hakikatnya, sejak tahun 1999 negara dah diselubungi isu dubur.. bergelumang, bercampur gaul, dah jadi biasa.. thee he he budak sekolah dah boleh kata, "wa tak heran beb!"

Sampaikan nak buat benda lain dah tak boleh.. sikit-sikit.. dubur si anu, sikit-sikit dubur si anu.. Lepas ni dubur sapa pulak kita tak tau laa.

Berbalik kepada persoalan ada atau tidak 1Dubur, jawapannya ada. Dikupas, dibogelkan, dan diperincikan oleh Lim Hong Siang dari Merdeka Review dengan secukup garam dan gula. 


Satu Dubur Tentukan Masa Depan Malaysia - (arikel ini dipetik dari Merdekareview.com )

Lim Hong Siang | Oct 11, 2010 12:12:17 pm


Saya tidak menganggap rakyat Malaysia memerlukan drama politik sebegini, sama ada sebagai hiburan untuk meredakan tekanan hidup harian, mahupun sebagai rancangan realiti untuk meningkatkan pengetahuan seks masyarakat umum merentasi sempadan umur.

Saya tidak pasti apakah kesudahannya, malah saya lebih mencurigai apakah ia mempunyai kesudahan. Saya tidak tahu sama ada benar atau mampu Anwar Ibrahim melakukannya, saya juga tidak berminat sama ada Saiful Bukhari Azlan mencuci duburnya, bahkan saya tidak pasti versi akuan bersumpah (SD) Rahimi Osman  manakah yang ditandatanganinya tanpa paksaan.

liq

Bukan Color Blind, Kencing Manis

By Patrick Lee

Tak nak kena kencing manis macam mana?
Kalau muka tak pernah manis..thee he he

PETALING JAYA: The short and stocky politician had been branded "Public (non-Malay) Enemy No 1" for his hard hitting racist remarks. Even Umno, which critics had condemned for propagating racist politics, found him too hot to handle.


Tak kena kencing manis macam mana?

Orang tengah hari rembang, pakai t-shirt pagoda..
Dia dah la gemuk, pakai  kot jerut leher..thee he he



Bukan... bukan penyakit color blind/buta warna..thee he he

Kalau kaki kebas2 tak boleh bangun - itu penyakit kencing manis

Muka bulat macam bola bowling - itu kencing manis

Ubatnya ada satu, paling mujarab..thee he he

Letak kaki atas rel keretapi kat Pantai Dalam

Lepas ni cuma boleh lompat setempat je!

GAH GAH GAH! GAH! GAGAAGA..!



But whatever his shortcomings, Perkasa boss Ibrahim Ali had revealed that when it comes to the issue of poverty, he was colour-blind.

liq

PROTONG Terus Maju, Untuk Rakyat M'sia



VW tibai VW, sure keluar VW

Waja tibai Lancer, dapat Inspira!
liq

For SALE - Wayne Rooney

In-the-Red Devils: We'll never sell Rooney


...but they have to sell CR7 to pay off Glazer's debt! haha

...ooops they gonna do it again, this time with Rooney

...see? I told you so..

David Gill last night claimed Manchester United are under “zero pressure” to sell prize asset Wayne Rooney - despite the club’s record £83.6million loss.

Although United’s annual turnover rose to £286.4m, they suffered the extraordinary loss as a result of owners Glazers refinancing the way they service their debt.

United had to pay £67m in one-off finance charges through the implementation of the bond issue to ease the debt burden on the Glazers, as well as £40m in interest payments.

liq