Monday, August 2, 2010

Tidak Sesuai Menunjuk BARANG Kepada Awam

Berbangga dengan aset yang dimiliki


Aset Taib Mahmud di San Fransisco
Malaysian Digest

KUALA LUMPUR, 1 AUG, 2010: The call for Cabinet members to declare their assets to the public is not suitable to be implemented in Malaysia, said Home Minister Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Kenapa bodoh sangat..bangang melantun-lantun..thee he heeee.. kenapa takot sangat..


Kalau nak bodoh, berbodohlah dalam opis sendiri bersama-sama staf sendiri..thee he he


Janganlah ajak 1Malaya bodoh melantun-lantun sama..


Bukan 'aset' yang itu.. bukan suruh tunjuk 'barang' itu kepada awam..thee he he


1Malaya nak tengok berapa banglo korang dah ada..


Nak tengok..thee he he boleh tak lawan banglo Khir??

He said the current practice where Cabinet members declared their assets to the prime minister was sufficient.

"I declare my assets to the Prime Minister, I have nothing to hide and I feel that it is sufficient. However, any call of this nature (the public declaration of assets) which involves the policy of the government has to be discussed at the Cabinet," he told reporters after closing the 4th Annual Malaysian Student Leaders Summit 2010, here today.

liq

AWAS Lilin!

Ada wabak baru menyerang 1Malaya. Wabak lilin.

Pegang lilin sekarang lebih bahaya. Jangan pegang lilin.

Bahaya lilin menyamai JE Bukit Pelanduk

Bahaya lilin mengatasi H1N1

Lilin sudah dikategorikan bahan beradio-aktif.

Harakahdaily

PETALING JAYA, 1 Ogos: Seramai 29 orang ditahan, 21 lelaki dan lapan perempuan setelah polis beserta pasukan Unit Simpanan Persekutuan (FRU) bertindak menyerbu upacara menyalakan lilin anti-ISA di Padang Timur berhampiran bangunan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) di sini.

Macam ni lah jadinya kalau dah takut..thee he heeee

Susah lah nanti budak2 nak sambut birthday macam mana??

Bakar tempurung kelapa?? thee he hehe he

Orang nak pegang lilin, nyala lilin pun tak boleh..thee hee hee

Nanti sikit lagi keluar lah arahan baru..

Pegang barang sendiri pun tak boleh..thee he he heeee


Pihak peguam sedang membuat urusan di balai polis.

Latheefa Koya memberitahu, mereka yang ditahan diambil keterangan oleh pihak polis.

liq