Saturday, June 5, 2010

The POWER Of 2

..kalau jumpa ular ini & Saiz-pool BauKari, mana nak pijak dulu?


KUALA LUMPUR, 3 JUNE, 2010: A Kuala Lumpur Hospital general surgeon told Datuk Seri Anwar Ibrahim's sodomy today that the chemist's report on samples taken from the anus of Anwar's former aide, Mohd Saiful Bukhari Azlan, showed that penetration had taken place.


GA GAGA GAGAGAGA! GAGAGA!!!!!!!

Memang binawe lah ini Saiz-pool BauKari Azlan..theee he he

No 2 ada 'ong' ka woi?.. thee he he

Ini Sodomy 2.

Buat report lambat 2 hari.

Ke hulu ke hilir dgn tak ber'cebok' pun 2 hari.

Sekarang ada 2 'cret' pulak, 2 DNA..

Doktor-doktor kena chek 'anu' si Saiz-pool BauKari ni..thee he he

Cukup ke 2 ketul??? Ke terlebih seketul atau tak ada langsung??

GA GAGA GAGAGAGA! GAGAGA!!!!!!!

Testifying for the first time in the trial before High Court judge Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, Dr Mohd Razali Ibrahim said the laboratory analysis indicated the presence of DNA of two males.





liq

Rectum. RECTUM Oooh La La



KUALA LUMPUR – The sodomy trial of Opposition Leader Anwar Ibrahim continues Thursday, with a doctor who examined key witness Mohd Saiful Bukhari Azlan telling the High Court here that the presence of semen in the complainant's anal region was evidence of penile penetration.

Laaaaaa.....

Sekali imbas dengar macam "rectum, RECTUM ooh lala, burung kakak tua"..

Biar benar dol..budak2 pun dah penaya Saiz-pool Baukari..thee he he

Lirik sebetulnya, "letcum, LETCUM ooh lala, burung kakak tua"

Bukan, "RECTUM, RECTUM"!!! nak cari RECTUM, kat Utusan Meloya..thee he he

Nasib baik kementerian si anu tak gam lagi lagu ni..

GA! GA! GA! GA! GA! GA! GA! GA! GA!!!!!!!!

However, said Dr Mohd Razali Ibrahim, a general surgeon at the Kuala lumpur Hospital (KLH), he coud not find injuries or trauma in the complainant's rectal area.

The doctor, who was on duty at 7pm on June 28, 2008 , said he received Saiful at the emergency unit.

Based on a chemist report produced in court, the doctor agreed with the prosecution that there was enough evidence of penetration even though there were no injuries.

The report also stated that swabs taken from Saiful's rectal area contained semen.

liq

MP Diwajibkan Latihan Ala KOMANDO

..jgn makan hasil judi
Suara Keadilan

Wakil rakyat muda Pakatan Rakyat menuntut kerajaan menjalankan siasatan secara “terbuka dan telus” ke atas kematian seorang pegawai tadbir diplomatik yang meninggal dunia semasa latihan pada 31 Mei lalu.

Modul Jati Diri ini bukan untuk budak muda baru nak mula bekerja..

Budak muda badan muda tubuh muda, tak perlu latihan ala Komando.

Latihan ini sesuai untuk MP Ameno-apoco..thee he he semua dah tua tak sedar diri, byk salur darah dah tersumbat..

Oksigen dah susah nak naik ke kepala hotak..thee he he perut macam tempayan masing-masing..thee he he

Kena pijak 2 minggu dgn komando, kempis pipi Broheng Ali, kempis busong Zahren....theee he he

Bung Mokhtar jangan.. cabut kepala lutut nanti, dia meniarap pun dah tak berapa larat!

GA! GA! GA! GA! GA!GA! GA! GA! GA! GA!

Sekumpulan empat orang wakil rakyat itu juga turut mendesak upaya kerajaan membekukan penglibatan peserta dalam latihan seumpamanya sehingga siasatan dijalankan sepenuhnya.

Ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar berkata pihak berwajib tiada pilihan selain “mendasari isu ini dengan teliti” dan menjamin tiada lagi kejadian seumpamanya berlaku.

liq

Hasta la Vista Babeeyy..

Friday, 04 June 2010 02:57

Hasta-la-vista baby


LIVERPOOL – Liverpool manager Rafael Benitez has left Anfield by mutual consent, the Premier League club confirmed on Thursday.

So... this is the end of an 'error'? No?

Funds. What funds? Then he gonna buy more in the likes of Aquilani..

Pretty, pin-up material, expensive.. but, they come with 'heavy balls'..

Ga ga ga ga ga ga !!

I would rather walk alone.

The 50-year-old's position had been in doubt since it emerged on Wednesday that talks over his future with Reds chairman Martin Broughton and managing director Christian Purslow had broken down.

His departure had looked inevitable after reports emerged that he had fallen out with the Anfield hierarchy over the lack of funds available to him to rebuild a squad which finished seventh in the Premier Leaguelast season and failed to get past the group stage of the Champions League.

liq