Thursday, May 6, 2010

Sekolah Mana Lagi Nak 3 JUTA?


Bahya wooo...bahya, awok macam terorist!


Dpt paip air baru ok la tu. Awok ndak juta2 mende plak?



Hutang saya kepada sekolah Cina sudah 'kawtim' - Najib
28 Apr 2010 3:44PM

PUTRAJAYA: Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengotakan janjinya yang dibuat semasa kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) kerusi Parlimen Hulu Selangor dengan menyerahkan peruntukan berjumlah RM3 juta kepada SRJK (C) Rasa, Hulu Selangor.

"Saya sudah buat satu pengakuan bahawa semua janji yang dibuat semasa Pilihan Raya Kecil Hulu Selangor, kita akan tunaikan,” kata Perdana Menteri pada majlis penyerahan cek itu kepada sekolah berkenaan di sini hari ini...lagi

liq

1Malaya Kena TAHU

Saksi utama kes Aminulrasyid disiasat kali ke-3, dakwa 15 tembakan
UPDATED @ 09:42:35 05-05-2010Oleh Neville SpykermanMay 05, 2010

SHAH ALAM, 5 Mei — Saksi utama Azamuddin Omar dipanggil polis kali ketiga hari ini dan masih berpendirian tegas dengan apa yang diakui sebelum ini berhubung insiden Aminulrasyid Amzah mati ditembak minggu lalu.

Azamunddin, 15, anak seorang anggota polis, yang merupakan satu-satunya penumpang kereta dipandu Aminulrasyid dipanggil semula polis — dua hari selepas dia mengadakan sidang media di sini.

Pada sidang media kelmarin, Azamuddin berkata mereka pulang ke rumah selepas menonton perlawanan bola sepak di sebuah restoran sebelum terlibat dalam kemalangan dan dikejar beberapa motosikal dan juga anggota polis kemudian...lagi

Salut budak muda, salut Azamuddin.
Azamuddin ada telor.

Yang tak ada telor;
1. Tembak tayar.
2. Kereta terbabas, tembak pulak sampai 15 das.
3. 15 das? Bentong Kali kena berapa das daaaa..
4. 15 das? Apa punya training daaaa...
5. 15 das? Patut pon penyamun suka-suka menyamun.

Salut budak muda, salut Azamuddin.

Azamuddin ada telor!
liq

Would You CARE to Know?

Our postman is earning 'ciput'.

Sakina Mohamed
Tuesday, 04 May 2010 15:03

KUALA LUMPUR - Do you know that your friendly neighbourhood postman is subsisting on a starting salary of RM610, well below the poverty line?

This means they belong among the poor with income below RM700 per month. While many have been quick to complain about the poor level of postal delivery service, they are unaware that these postal workers' salary is even lower than a civil servant of a similar rank - by 19 per cent.

Apa nak heran..thee he he
Ini 1Malaya bang..1Malaya ..
Bukan Australia, kat Australia posmennye bawak Camry..thee he he
Kat 1Malaya ni, nak bawak balik kapchai pon bos tak kasi..

Jangan mengadu kat menteri..thee he he
Menteri tuli..thee he he
"u know, gaji our posmen masih lagi tinggi dirantau ini"
"ala posmen nak buat apa gaji banyak2?"
"gaji our posmen masih lagi tinggi jika dibandingkan dgn gaji posmen di Zimbabwe, u tau tak?"

Ada ke menteri hal-ehwal pos??
Takkan Rais Yatim kot? Haru..theeeeeeeee heee he heeeee heeeeeeeeee 

This can no doubt contribute to low morale among the postal workers.

Meanwhile, those working at the Pos Malaysia counters are earning 25 per cent less than their counterparts in the government sector. This shocking piece of news came to light recently alongside that of Pos Malaysia's impending tariff increase in July.

liq

Hangpa Jangan Buat PELECEY

By Athi Shankar, Free Malaysia Today

ALOR STAR: Kedah PKR will back the dissolution of the state assembly in the event of a defection among Pakatan Rakyat state representatives the next time.

Kedah PKR election director Johari Abdul said the party state leadership had pledged full support to Menteri Besar Azizan Abdul Razak to hold a snap state election in such a political scenario.

Ga..ga..ga..ini Azizan lah!!
Azizan anak jantan lah!

Ini Azizan tara takot, tara pegang tulur..thee he he
Ini Azizan MB Kedah habaq mai..

Bukan macam MB Negeri Lombong Tinggal..
MB Negeri Lombong Tinggal punya tulur suda kena pegang, kena picit..
Tau apa makna MB Zamberi?

Mahkamah Bagi  Zamberi.

He said PKR and Pakatan would not allow Umno and Barisan Nasional to keep enticing the state ruling coalition's assemblymen to defect and become independent representatives.

“We can no longer allow Umno and BN to continue to undermine the state administration and manipulate the political composition in the assembly....more

liq

PYSCHO Haramzadeh

By Stephanie Sta Maria

KUALA LUMPUR: A clinical psychologist has stepped out to defend the men in blue following the shooting death of teenager Aminulrasyid Amzah.

Professor Dr Teoh Hsien-Jin, once an officer in the Territorial Army, said it was a clear-cut case -- Aminulrasyid was at fault and that the police were just discharging their duties.

Jangan marah psycho ni..thee he he
Ini psycho mati pucuk..
Barang tara naik..dah tua tak kawin2..thee he he

Atau pun mungkin psycho ini 'gay'..
Minat jantan sahaja, yang terkelepet tak minat..thee he he

Atau pun mungkin jugak 'anu'nya telah di'Lorena Bobbit'kan..
Jadi ini psycho tak ada anak..thee he he

Jadi ini haramzadeh punya psycho tak tau apa rasa anak mati kena tembak.

“The situation has been blown out of proportion,” said Teoh, who is now the head of the School of Natural Health and Sciences in Sunway University College....more

liq