Wednesday, April 14, 2010

Artikel Metro Yang Paling Sial.

Lelaki gay bimbang tiada nafsu dengan bakal isteri

SAYA pelajar lelaki ijazah tahun akhir berumur 24 tahun di sebuah institusi pengajian tinggi. Untuk pengetahuan Dr, saya mempunyai naluri berbeza iaitu berminat kepada kaum sejenis. Ia bermula dari bangku sekolah. Memandangkan saya dikurniakan susuk tubuh dan rupa yang tampan, saya sentiasa 'dibayar' golongan atasan untuk memiliki tubuh saya.

Baru-baru ini, saya berkenalan dengan seorang gadis. Saya tidak tahu kenapa hati saya tertarik memandang wajahnya pertama kali sedangkan, perasaan ini tak pernah hadir sebelum ini. Saya memberanikan diri berkenalan dengannya secara dekat dan kini, kami sudah menjadi pasangan kekasih

Daus bingung.







Adik Daus bingung,

PENGALAMAN homoseksual yang bermula dari bangku sekolah, diajar oleh rakan yang mempunyai naluri serta minat yang sama, 'dibayar' oleh golongan atasan untuk memiliki tubuh mengimarahkan aktiviti seks songsang adik.

Jika adik ingin menjadi suami yang terbaik, antara tanggungjawab ialah memberi nafkah batin kepada isteri. Sukar menjadi suami terbaik jika tidak dapat memenuhi keinginan seksual isteri. Jika sayangkan kekasih, adik perlu lakukan sesuatu untuk tidak melukakan hatinya. Semoga cinta adik terhadap kekasih ikhlas dan akan bertahan selama-lamanya


Bukan Daus bingung..
Daus kaldai!
Betul ke Sapora ni doktor?
Sedap2 pakai title 'Dr'..
Rais Yatim pun boleh..
Zambry Kadir pun boleh..

'Mengimarah' kepala bana laki dia..
'Mengimarah' selalunya orang guna untuk ayat2 yang molek2..
'Mengimarah aktiviti seks' kepala bana laki dia!

Ini lah artikel Metro yang paling sial..
Seronok sesangat cerita homoseks..
Mati kena panah petirlah hendaknya wartawan yang tulis artikel ni.

Dr Sapora kita ni??..

Dr Sapora nanti kena lenyek dengan kepala bana lah!
liq

Protong Terus Maju, Untuk Rakyat M'sia!!

Kia Motors atur strategi

SHAH ALAM 12 April - Kia Motors Corporation (Kia Motors) sedang mengatur langkah yang agresif dalam usahanya memintas kedudukan pengeluar utama kereta Jepun di pasaran Malaysia.

Pengurus Besar dan Ketua Operasi ASEAN Kia Motors, SP Choi berkata, peluang dan ruang itu diambil ekoran penarikan balik beberapa model-model Toyota kerana masalah keselamatan.

Meskipun enggan mendedahkan strateginya secara khusus, beliau berkata, Kia Motors menyifatkan masalah dihadapi oleh pesaingnya sebagai satu peluang terbaik untuk mengukuhkan jenamanya khususnya di Malaysia...LAGI


KIA sudah auta..
Ini mamat Korea sudah auta..

Dia bukan nak kitai kompeni Jepun..thee he he
Mana mampu..tak boleh..Toyota berapa umur..KIA berapa umur..

Cakap terus terang la KIA..thee he he
KIA nak kitai Protong sebenarnya..

Habis tu..Protong dah berapa umur..
Dah banyak mana model baru keluar..thee he he
Tiap2 tahun bertimbun utang, rugi..
Tiap2 tahun mintak tolong duit petrol..

Tapi..thee he he
Protong lah kereta termurah dipasaran..
thee he he..lebih murah dari kereta di Zimbabwe.



liq

Berkasut Boleh Mengelakkan Badan Jadi Macam Guni Beras

Oleh Fazli Othman

KUALA LUMPUR 12 Apr - Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua membangkitkan persoalan berhubung kontrak membekal dan menghantar kasut kulit wanita kepada kakitangan awam di Kementerian Pertahanan bernilai RM27.5 juta yang diberikan kepada syarikat Visi Footwear Sdn Bhd.

Sambil merujuk kepada isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor, Pua berkata,"kita tahu isteri Perdana Menteri bercita-cita menjadikan Malaysia 'pusat kasut di Timur' tetapi pembelian RM27.5 juta kasut wanita untuk kakitangan awam bukan cara mencapai hasrat itu.

"Saya menggesa kementerian terbabit menjelaskan pembelian luar biasa bagi kasut wanita untuk kegunaan mereka", kata Pua...LAGI

Habis...
Habis lah kecoh satu opis
..thee he he
Staff jantan tak boleh buat kerja..thee he he

Kelekuk kelekak, kelekuk kelekak..
Staff betina semua pakai kasut tumit tinggi..thee he he
Staff betina semua dapat kasut tumit tinggi free..
Melentik-lentik, meliuk-liuk, melenggang-kangkung..thee he he

Ini peraturan baru..
Semua staff betina kena pakai tumit tinggi..thee he he
Kena badan slim2, ramping2..thee he he
Cukup lah 'sorang tu' badan jadi macam guni beras..
Macam pompuan kat atas.

liq