Tuesday, March 16, 2010

Satu Lagi Projek Merepek 1Bentong, 1Pahang

Ladang haram halia dimusnah

Oleh Mohd Rafi Mamat
am@hmetro.com.my
2010/03/11

BENTONG: Pejabat Hutan Daerah (PHD) Bentong memusnahkan ladang halia dan sayuran seluas 20.2 hektar yang diusahakan secara haram di Kampung Chemproh dalam Hutan Simpan Lentang di sini, kelmarin.

Turut ditahan dua lelaki tempatan berumur 40-an yang memasuki hutan simpan tanpa permit dan pekerja ladang berkenaan. Pegawai PHD Bentong, Badrol Hisham Abd Rahman, berkata pada operasi bersih kali ini, pihaknya turut merobohkan 27 pondok warga asing termasuk paip digunakan untuk menyiram tanaman..sambung baca kat sini

Ini salah..tak ada orang tegur ke? mana mufti ni..
Ini kufur nikmat..


Sepatutnya denda si penanam..
Lepas menuai nanti jgn bagi tanam yang baru..habis cerita
Tanam jugak?
Tanam halia kat "Saiz-pool BauKari Azlan" dia! Baru dia taw!!


Yg menjahanamkan kawasan tadahan air, bukan ladang halia..thee he he
Otak udang betui!
Pembalak haramjadah yg menjahanamkan kawasan tadahan air..
Tanya Mat Denan Resdung kalau tak caya..

Penanam halia tidak..
Penanam halia jual halia kat restoran mamak,
supaya kita boleh kena teh tarik halia!
Tak caya tanya Mantan Mamak Bendahara TUNgkek..thee hee he
Favourite drink tu..buang angin..thee he he

Itu sebab dia slim sampai melengkung-lengkung badan.. thee he he

liq

Budi Baik Dikenang Jua



KUALA LUMPUR: Almost all the state councillors and members of parliament who resigned from PKR had met with the Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak or his wife Datin Seri Rosmah Mansor prior to their exit, according to PKR vice- president Datuk Syed Husin Ali.

Read more here..

Ramai orang tak tau..
Teh Putrajaya sedap..thee he he
Takkan dah lupa kot? Apanama kan lama duduk situ dulu daa..
Dia punya serbuk teh banyak lagi tinggal..
Apanama memang spare serbuk teh banyak2..thee he he
Kadang2 geng datang main serbu..
Dah macam @#$%&* karam Putrajaya..Karam kejap Putrajaya..

Zul Nordin dah pegi kena teh Putrajaya...?Pegi la..
Pegi la..

Apa nak malu..thee he he
Sebelum tu, singgah dulu Tasik Putrajaya..
Pegi buang teloq tu kat sana, bagi ikan makan lagi baguih!

liq