Monday, March 8, 2010

Mari Menuju Wawasan 2020

2010/03/08

By Balan Moses

KUALA LUMPUR: Prime Minister Datuk Seri Najib Razak's visit to the United States next month to discuss the security of nuclear materials in the global arena is proof of the common ground between the two nations that can lead to better bilateral ties.
US ambassador to Malaysia, James Keith, said there "are bound to be fewer mishaps based on misconceptions" in the future going by the broad range of two-way ties.

Ini berita seram..
Ini berita seram sejuk..thee he he
Takotnya....!
Nak buat kilang nuklear ke? Loji nuklear ke?
Takotnya..

Kot iye pun, buat lah stadium elok2 dulu..
Baru boleh berangan nak main nuklear..

Buat jalan cantek2.. tara runtuh sana, runtuh sini..
Baru boleh belajar sebut 'nuklear'...

Bilik termenung pun cantek lagi bilik termenung orang kat zimbabwe..thee he he
Ada hati tu..
Ada hati nak main nuklear-nuklear..thee he he

Nanti nak suruh sapa buat loji nuklear? thee he he
Jangan suruh tauke karpet sudah le..thee he he






liq

Membawa Telur Adalah Kepakaran Seorang Lelaki

Kak Wan dares Zul Tara Tloq to quit post

SHAH ALAM: PKR president Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail has challenged Kulim-Bandar Baharu MP Zulkifli Noordin to quit as MP and prove he is still wanted by the voters.

If he is a man of principle, he should vacate his seat and allow the electorate to decide on his fate. If you want to fight, if you want to criticise, then criticise the rivals, not colleagues,” she said in her speech at the Selangor Pakatan Rakyat Convention here yesterday.

Yaa Rabbbii....
Kena cabar dengan pompuan! thee he he
Doktor suruh lawyer.."pegi reputlah!"
Kalau ada batu kat celah tu lagi..resign le..
Buat p/raya baru..thee he he tgk sapa nak undi si lawyer latah ni..
Kalau betul la ada batu 2 bijik lagi, lain la kalau dah bagi Bik Mama pegang..thee he he
Ini lawyer berprinsip sejati taw..tak lari..tak undur..pantang ngaku kalah..thee he he..kalau ada tloq, resign le..

Thee he he ...(guling-guling atas tar)
Kena perambat dgn pompuan..
Belum kena perambat dgn laki dia lagi..
Kalau laki dia perambat..thee he he
Alamatnya..lawyer ni bukan takat ilang telur..
Semua ilang..thee he he

Tinggal gusi dgn misai P Romlee tu je!

Full article..
liq

Akan Ramai Orang Asli Berstatus Jutawan

10 billion perabut nak  diekspot

Utusang

KUALA LUMPUR 3 Mac - Kementerian Perusahaan, Perladangan dan Komoditi menyasarkan RM10 bilion nilai eksport bagi perabot pada tahun ini iaitu peningkatan RM2 bilion berbanding tahun lalu.


Timbalan Menterinya, Datuk Hamzah Zainuddin berkata, sasaran tersebut mampu dicapai berdasarkan kemampuan para pemain dalam industri perabot tempatan memenuhi permintaan yang tinggi di luar negara.

Laaaaa..Habis la..habis
Habis hutan 1Malaya..
Habis kena tarah, nak dibuat perabot..
Habis la..naya orang Penan..
Mana nak duduk..hutan dah kena tebang

Tapi takpe..thee he he
Nanti ramai la orang asli pakai kereta Protong..
Berderet-deret Volvo, BMW masuk utan..
Semua Tok Batin dah pakai Rolls Roysce..
Itu jam jalan tar dah menjalar masuk utan..


Bertuah orang asli 1Malaya..
Dapat pemimpin berjiwa rakyat..thee he he
Eh..eh! Datuk Hamzah Zainuddin ni sapa?Ini mesti serupa kes Nong..
Takde kawasan..takde sapa mengundi dia..thee he he

Tup tup jadi Menteri.!.

liq