Friday, February 12, 2010

Berita Bongok

Suami keji
Oleh Hadzlihady Hassan dan Sarah Zulkifli
am@hmetro.com.my
2010/02/12

KUALA LUMPUR: Walaupun pernah melakukan solat taubat dan berjanji tidak akan mengulangi perbuatan terkutuk iaitu mencabul dua anak tirinya, seorang lelaki bukan saja melanggar janji dibuatnya, malah sanggup memukul isteri selepas wanita terbabit berleter dan mengungkit mengenai sikap rakusnya.

Tidak tahan sikap suaminya yang ketagih seks luar biasa selain mahu melihat lelaki itu berubah, wanita berkenaan nekad melaporkan kejadian memalukan itu kepada polis, Isnin lalu, selepas kira-kira dua tahun memendam rahsia berkenaan.


Reporter bongok yang sengaja mencari berita bongok berunsur seks..
Lagi kambing punya berita, lagi bagus..
Lagi kaldai punya berita, lagi bagus..


Bukan nak rmelaporkan dan memberi sedikit pengajaran,
tapi nak bercerita sapa tukang tala, sapa kena tala, sapa tgk shj yg kena tala ditala berkali-kali..
nak bagitu si penala haramjadah punya 'anu' yg luar biasa..


Reporter ini samada "voyeur" atau pun pengedar alat pengeras 'anu'..
Lagi 2 tahun paper ni gerenti berani siar gambar kopek..


Bila la paper ni nak bengkrap?..
liq

MB

...maknanya Mahkamah Bagi!


Jadi kalau MB Zambry, Negeri Perak DR?

heh heh apa la korang ni..
heh heh suka pikir bukan-bukan!!
liq

Perancis Sudah 'buang air kecil'..


HarakahDaily

Nazri Abdullah

KUALA LUMPUR, 12 Feb: Kerosakan kapal selam pertama negara, KD Tunku Abdul Rahman sehingga tidak boleh menyelam antara satu lagi episod yang mengaibkan sistem pertahanan negara apatah lagi ianya baru lima bulan tiba di perairan Malaysia.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub berkata selain meyedihkan, ianya juga satu lagi rekod buruk sistem penting negara yang memerlukan siasatan rapi dilakukan bagi mengenal pasti punca sebenar berlakunya keadaan tersebut.



Don't ask what the country can do for you but,
ask what you can do for your country.

Wahai rakyat 1Malaya;
"Sapa nak pergi China dalam waktu terdekat ni?"
"1Malaya nak kirim beli kapal selam lah!"




liq

Mem'buang air keciiiik' je..!!

Who says Anwar won't get a fair trial?



Harakahdaily

KUALA LUMPUR, Feb 11: Malaysia’s law minister Nazri Aziz has tried to defend his government - in particular Prime Minister Najib Razak and his Umno party - from a slew of international criticism over the perceived persecution of Opposition Leader Anwar Ibrahim on rigged-up charges of sodomy.

In a letter to The Wall Street Journal published online on Wednesday, Nazri insisted that “our government is dedicated to upholding the rule of law and the principle that no one is above the law”.

Fair?
Adil?
Adil tu apa?
Hapa bende?
Cekelat Hack ke?
Adil ni nama penuh Hakim Liar Liar Liar?


Sebab tak berak 2 hari, boleh buat repot polis?
Boleh bawak ponggong ke balairong, kata si polan dah sondol..
Sebab ada buasir sikit, boleh kata si anu dah taruk anunya kat situ..(klik sini sat)


Orang Padang Rengaih pun susah nak percaya..
Boleh buat baik, tunjuk alim..
Singgah masjid sembahyang Jumaat, derma RM50..
Pun orang Padang Rengaih susah nak percaya..

Mamat Padang Rengaih tulis surat kat Wall Street Journal..
English power..
Orang Kg Paya Lintah boleh la kelentong..



 
Mohd Saiz-pool Bukhari masa aktif main rugby. Dulu la.. sekarang meniaga sotong kangkong.

liq

Ramai Akan Mati, Habis la..habis

Tol percuma mulai hari ini


KUALA LUMPUR 10 Feb. - Bermula esok, para pengguna di 17 lebuh raya bakal menikmati perjalanan percuma dan diskaun sempena sambutan Tahun Baru Cina pada Ahad dan Isnin ini

Plus Expressways Bhd. yang mengendalikan Lebuh Raya Utara-Selatan dan Lebuh Raya Utara-Selatan Hubungan Tengah (Elite) menawarkan diskaun tol sebanyak 20 peratus kepada pengguna bermula 12 tengah malam hingga 7 pagi dari 10 hingga 19 Februari.


Tol 1Malaya adalah satu2nya tol yang menawarkan diskaun dalam dunia..!!
Kalau sebelum; kencing bayar 20 sen,
Selepas; kencing bayar 16 sen sahaja..
Marilah singgah beramai2 kencing di R&R Plus.. (kena kencing tak sedar)

Diskaun 20% selama 7 jam..
12 tgh mlm buta - 7 pagi..
Waktu org ngantuk..
Waktu org projek buat anak..
Waktu org bangun kencing tgh malam..
Waktu drebar bas selalu sondol ponggong lori..

Waktu ni lah hamprak-hamprak Plus bagi diskaun, suruh org bawak kereta..
Habis la... habis
Tauke towing mesti susah hati, lori towing tak cukup..
Tapi peratusan kemalangan kereta motor di Malaysia jauh lebih rendah dari Tibet!
liq