Thursday, February 11, 2010

Berita Raba-raba

Samun sambil raba-raba

Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin
anbia@hmetro.com.my
2010/02/09

baca je tajuk
isi dia cari sendiri
berita ok, tajuk macam gampang..

raba hape nye?
nak raba benda hape?
dapat raba?
kenapa nak raba-raba pulak?
lama tak dia raba?
woooitt!! raba-raba?!!??!??

penyamun tu buta ke??? KAH KAH KAH!!


*si anbia ni kena berenti jadi reporter, pergi jumpa zunar, mintak kerja lukis kartun.

liq

Ayahanda setuju sesangatlah..

Thumbs-up for Najib


Mahathir: I am pleased with the way he leads
KULIM: Former Prime Minister Tun Dr Mahathir Mohamad has given his nod of approval to Datuk Seri Najib Tun Razak’s leadership for having an administration that met both the needs of the people and the country.

“I have met Najib several times since he took over the country’s leadership and I am pleased with the way he leads,” he said when speaking at a meet-the-people programme jointly organised by the Padang Serai Umno division and the Yayasan Pembangunan Insan Pulau Pin.


Ini bahaya..
Kalau Pungkoq Pipih angkat tangan, bangun, senyum, kasi ibu jari..
Bahaya...

Tak caya tanya Barry Wain..

Dah dapat ibu jari tu maknanya dah makin ok.. cantek.. ladzat..
Dah smooth.. semua dah kaw tim..


Memang la..
Mat bijaN masih baru lagi duduk singgahsana..
Bangku pun belum sejuk lagi..

Tapi kalau Pungkoq Pipih dah angkat ibu jari..
Maknanya?
Walaupun angka belum sampai RM100 bilion,
tapi dah bilion-bilion la tu!!




liq

Dijamin Tak Cukup Bukti

Man posted doctored photos of Nik Aziz

By FARIK ZOLKEPLI


JOHOR BARU: A 44-year-old blogger has been detained for allegedly posting on the Internet doctored pictures of Kelantan Mentri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat being sodomised by Opposition Leader Datuk Seri Anwar Ibrahim.
It is learnt that the man had turned himself in at the Permas Jaya police station yesterday.

Bukan kena tangkap daa...
Serah diri..
Lagi pun sapa yg rajin nak pegi tangkap..
Ndak bala?
Nak pergi tangkap orang kena ada waran tangkap..heh heh


Inikan pulak nak tangkap orang Kapau Layau..
Ndak bala?


Jamin hamprak ni ahli Kapau Layau..
Jamin bukan ahli Terang Bulan..
Jaimin hamprak ni pergi balairong, kena teh dulu, garu sana garu sini, balik....
Jamin tak cukup bukti..jamin kena peram


Macam kes 'Korek, korek' korek'.. tak cukup bukti..
Kes Pelabuhang Kolang.. hehe


liq

Berbanggalah Wahai Anak-anak Melayu

... anak Melayu jadi Pengetua

Pengetua AF8

Oleh Nor Akmar Samudin
akmar@hmetro.com.my
2010/02/10


KUALA LUMPUR: Komposer, produser dan usahawan berjaya, Norman Abdul Halim atau Norman KRU dilantik menggalas tanggungjawab sebagai Pengetua Akademi Fantasia kelapan (AF8) dengan memikul cabaran baru memantapkan lagi program realiti nombor satu tanah air itu.

Hebat.. handal..
Jadi pengetua akademi..
Akademi hape?
Akademiang Fantasia

Pengetua Melayu, juri-juri Melayu, peserta2 semua Melayu (kadang2 tersesat org Sabah/Sarawak)
Bangga wooo.. semua Melayu, semua miang, semua terkinja2..
Yang pakat tengok ramai2 pun orang Melayu jugek.. he heh heh
 Itu pasal jangan hairan, kalau mama tanya; "Boboi dah besar nanti nak jadi apa"

"Boboi nak masuk Akademiang Fantasia, nak jadi champ!"

Hamik kau! Pangkah lagi!
Pangkah kagi Kapal Layar!! he he


liq