Sunday, February 7, 2010

Kaunter Tol Design Baru?


Ini bukan kapal selam model terbaru.

Benda ni pun bukan on the way ke Terengganu, Monson Cup dah selesai. Duit pun dah langsai.

Pun bukan kaunter tol dalam laut. Jalan laut tak kena tol lagi. Rakyat didahulukan...peeeewit!!

Sapa tau benda alah apa tu, ada hadiah menunggu.

Hadiahnya:

12 bijik kotak , Ezam Stokist Kotak kasi.
Kira betul2, 12 bijik tu kan?





liq

Gone But Not Forgotten Libang-libu Man

Ezam ex-reformist cum Stokis Kotak


Namanya Ezam. Tak tau pulak nama penuh. Tahun 1998-99 cukup popular. Sapa tara kenal, satu Malaya sudah tau.

Ezam ni pejuang. Banyak kali kena gari.

Ezam sekarang dah jadi stokist kotak . Sebab stokist kotak tak kena gari, serik dah bai…

Ezam dah lama nak meniaga kotak. Tahun lepas baru dia start. Bermula dgn 12 kotak yg dia simpan, tak pernah pun tunjuk kat orang tuuu!

Ezam dah masyuuuk, dek kerana 12 kotak tu la. Sekarang dah 2010, bayangkan berapa banyak stok kotak ada kat dia sekarang?

Seminar Stokist Kotak

Ezam sedia membantu sebagai fasilitator.

Seminar akan dibimbing oleh Ezam dgn bersandarkan pengalamannya sendiri sejak tahun 1998.

Modal permulaan, bawak kotak 12 biji. Buktikan ada kotak dulu, baru bleh join.

Ezam dah buktikan, betapa permulaan dgn hanya 12 bijik kotak boleh jadi berganda2.

Pulangan gerenti lipat-maut dalam tempoh 11 tahun.

Jika Ezam boleh, kenapa anda tidak?





*kotak mancis tak kira!


liq

Apasal tak curi pilot sekali?


Enjin jet ditemui di Uruguay


2010/02/06 Metro


KUALA LUMPUR: Kerajaan Uruguay sudah menghantar notis kepada kerajaan Malaysia bahawa ia menemui dua enjin jet F-5E milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) yang dilaporkan hilang, kata Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail, semalam.

Laaaa..Jumpa jugak akhirnya.
Barang curi biasanya turun harga.
Macam motor curi yang tersadai kat balai.
Berjemur berhujan berpanas.
Plug dah tak ada. Cat dah luntur. Tempat duduk dah rabak.
Tuan dia pun tak hingin dah. Tuan nak beli baru. Sapa ndak, amik, timbang kati.

Enjin jet ni kena ganti, beli baru. He he he..
Kalau nak beli enjin jet baru, beli enjin yang boleh menerbangkan pesawat.

Jangan pulak serupa beli besi buruk yg tak boleh tenggelam. Libang-libu!!
liq

Rahsia Kejayaan Kereta Nasional Proton


Tak ada rahsia sebenarnya.


Sebab Proton bukan power sangat pun. Nak sental KIA/Hyundai pun terkial-kial.




Punca2 1Malaya terpaksa beli kereta Proton,

selain daripada termurah dipasaran.

Tengok gambor2 kat atas..

Tak patah semangat? Tak seriau? Tak kecut perut?

Pengangkutan awam macam hampeh.... hampeh..


Betul ke ada orang sampai mati tunggu bas?

liq

Berita Tak Senonoh!

Sekeluarga menyisih diri
Oleh Shanty Nur Shaffizan Shafee dan Syarifah Dayana Syed Bakri
am@hmetro.com.my
2010/02/06

KUALA LUMPUR: Tragis apabila seorang gadis berusia 20 tahun diperlakukan bagai haiwan oleh tiga lelaki durjana yang memperkosanya bergilir-gilir sebelum aksi itu dirakam dan kini diedar secara meluas melalui telefon bimbit...



Apa jenis journalism ni?

Ini gutter journo.

Melacurkan kewartawanan atau wartawan melacur?

Contentnya yang macam sial!

Umur budak dilapur, jumlah tukang sondol dilapur, tajuk clip video dilapur, 

Cerita rogol, rogol, lewat/liwat, kemudian rogol balik.. dah jadi macam nasik. Ruji.

Tiap2 hari.

Budak2 masih kencing menggigil pun nak tgk clip rogol tu.

Ni reporter porno, porno reporting.



Kena sedara sendiri baru menitik air lendir lu!!




*nak kena panah petir reporter ni.





liq