Sunday, January 31, 2010

Ntah-hape-Rais-Libang-libu-Datuk-puter2-alam-Yatim-telungkup-Seri-bangkit balik-Dr-dahi berkilat

Govt will revise broadband usage target (Bernama)

2009/07/24
KUALA KLAWANG: The Information Communication and Culture Ministry will revise the target of achieving 50 per cent broadband Internet access among households in the country, Minister Datuk Seri Dr Rais Yatim said.

Hehehe Pok Cik ni kat Kuala Klawang pun jadi
Hehehe asalkan dpt bercakap , kan Pok Cik?

Hehehe revise lendir apa pulak ni?
Tu nak bagi org Melayu bodoh la tu..
Tak nak bagi org access internet
Halang org dari baca blog
Sekat maklumat

Sapa nak baca Berita Hairan & Utusan Malayalam tiap² hari?
Hehehe Kompeni s/khabar dah nak bengkrap.

1Malaya dah tau Pok Cik…
Hehehe Pok Cik ni 2x5 dgn Mamak Maidin infotainmen tu..
Hehehe tong kosong ada juga.

HAPA PUNYA LIBANG-LIBU DAAA




liq

Nganga La Luas-luas, Setan Masuk Mulut!


Perati gambor kat atas elok2.

Boss yang No.1, relax. Senyum takat nampak gigi.
Bunyi ketawa/senyum dia mungkin sekadar “Hi hi hi”, atau pun paling sial bunyinya “Heh heh heh”.

No.2, no.3 & no.4 tu semuanya balaci je. Tukang angguk. Pergi mesyuarat dapat tudung merah free. Tukang turut.

No.3 punya ketawa, bunyinya macam ni..
“keh keh keh”... “kuh kuh kuh”... “waaaa!!!!” “KOH! KOH! KOH! KOH! KOH!”(ketawa macam bunyi ketawa bekas pesakit TB)

No.2 punya ketawa pulak, macam ni...
“Ghorgh ghooogh gHOOOOH ghOOOOH!!!! ghAAAAH GhaaaaaH” (ada problem saluran pernafasan)

No. 4 paling kuat ketawanya, berlumba setan masuk mulut ke perut dia, mulut nganga maksimum. Mana tau, kot2 bos berkenan. Ampu kena lebih.. Dia punya ketawa bunyi memang haramjadah.. “Huuuarghhh! HUARGH! HUARGHHHHH! HOOOGH! HORRRRRGHHHHH! HOORGGGHHHHH!” (Rabit. Patut pun...)

liq