Thursday, November 4, 2010

Memang HARAMZADEH

Madu tualang power! Click here
SPR Kami ada kuasa tentukan tempat kira undi PAS boleh bantah jika mahu

Oleh Syed Mu’az Syed Putra November 03 2010

GUA MUSANG 3 Nov — Suruhanjaya Pilihan Raya SPR mempunyai kuasa dalam menentukan tempat mengira undi sama ada di pusat-pusat pengundian ataupun di tempat lain termasuk pusat penjumlahan undi jika difikirkan perlu dalam kes-kes khas.

Mcm2 helah..thee he he mcm2 helah dibuat nak menyenangkan hati tuan.

Dah teruk sangat ke.. sampai undi Orang Asli pun nak dikapor..thee he he

Mana pergi undi ahli Ameno 3 juta.. undi Mak Cik FELDA.. undi askar.. undi polis..

Mengundi kat tempat lain, kira kat tempat lain..thee he he

Ini serupa la laa berak kat jamban, tapi bodoh bangang pergi basuh kat tepi sungai..thee hehe

Saiful BauKari pun tak buat macam ni.. Saiful BauKari tahan, simpan, sumbat lubang ekzos dgn plastik 2 hari!!

Gaagaga!! Gagagaga!! Gaaaa!



Sambil menasihatkan mana-mana pihak tidak bimbang Timbalan Setiausaha SPR Datuk Noordin Che Ngah berkata langkah sedemikian diambil dalam keadaan cuaca tidak menentu Sehubungan itu SPR memberi jaminan kepada PAS bahawa tiada penipuan akan berlaku ketika proses pengiraan undi pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri DUN Galas membabitkan empat kawasan Orang Asli yang didakwa PAS semalam “SPR mempunyai kuasa untuk tentukan macam mana nak kira kertas undi. (M'sian
Insider)

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.