Thursday, October 28, 2010

MEGA TOWER Bungee Jumping Center EXTRAORDINAIRE

Madu tualang power! Click here
Terpanjang.. tertinggi.. termahal.. terindah.. tergemok.. terpendek thee he he

1Malaya has it all now, we are offering u a chance of a lifetime to jump from our soon-to-be-built tallest building Mega Towel.. whoooops!! MEGA TOWER.


Ini rakyat Vanuatu. Itam legam. Badan fit macam kerbau. Tak pernah berbaju sepanjang hayat.
Mereka ini akan datang ke 1Malaya dan memeriahkan lagi senario pelancongan negara. thee he he he hee


Mereka akan datang ke 1Malaya sebab tak larat dah nak buat menara kayu rotan akar kayu macam ni. Bahan asas dah lesap kena rembat dengan tauke, cuma tinggal tali rafia. Tenaga buruh murah macam kaldai dari Bangla pun dah tak sampai2.

Ini namanya terjunan kepala dulu, atau NAGHOL dlm bahasa Vanuatu (google la kalau tak percaya). Tanda anak muda Vanuatu berani mati dan sudah akil baligh. Juga tanda dia sudah tidak lagi menggigil-gigil selepas kencing. thee heee heee..

Ini la pot baru diaorang nanti.. thee he he. Bangunan putih, bukan bangunan berkembar. Bangunan berkembar tu dah berpolong berpelesit, sebab banyak kosong tak ada orang sewa..theee he he he.. Bergolok bergadai orang Vanuatu nak terjun kat sini. MAHaammpos pun sanggup..! thee he he

Anak muda Vanuatu terjun dengan bergaya..



"Escaladez la tour Mega? No. .. Je préfère monter ma femme"


No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.