Monday, February 8, 2010

Rembat Sebelum Kena Perambat

Madu tualang power! Click here


Polis tahan 3 lelaki cuba curi tranformer TNB

2010/02/07
Berita Hairang

IPOH: Tiga lelaki ditahan kerana disyaki cuba melarikan sebuah pengubah (transformer) bernilai RM100,000 milik Tenaga Nasional Berhad (TNB) dari sebuah pencawang di Kawasan Perindustrian Tekah, Simpang Pulai di sini, hari ini.

Beliau berkata, tiga lelaki itu berada dalam sebuah lori yang membawa pengubah berkenaan semasa ditahan tidak jauh dari kawasan perindustrian itu. Azisman berkata, ketiga lelaki berusia dalam lingkungan 40-an itu mendakwa mereka hanya diupah untuk membawa alat berkenaan ke Kuala Lumpur.

Laaa! Gilo..


Dah trend ke? Bukan musim durian, merembat transformer.


Merembat benda2 besar, benda berat.


Tapi kantoi, tak seterer perembat enjin jet.


Kalau tak kantoi ni dah tentu terlepas ke Paraguay.

Pencuri ni macam dari puak kapal layar..


Mcm dh 9hb nak kalah..


Dey...dey.. pakatan nak memerintah pun nak pakai api juga.


Bukan puak2 kapal layar je yg nak ber ’ekon’ dlm opis.


Ekon-ekon pun hitam ponggong kuali jugek!!

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.