Thursday, February 25, 2010

Menanah Dah Ni

Madu tualang power! Click here
..ada bisul dalam telinga dia.



By Asrul Hadi Abdullah Sani
malaysininsider

KUALA LUMPUR, Feb 25 — Tan Sri Muhyiddin Yassin has questioned Tengku Razaleigh Hamzah’s loyalty to Umno and accused the Kelantan prince of trying to confuse the public over the oil royalty dispute.

He also defended the federal government’s refusal to pay oil royalty claimed by Kelantan, saying that it was in “accordance with law.”


Ada bisul dalam telinga dia. Orang cakap benda lain..
Dia pun nak bercakap.
Nak menyampuk..tee he he
Padahal dah separuh pekak tu..

Ada bisul dalam telinga dia.
Orang cakap pasal royalti..
Fasal fulus..pasal masyuuukk...pasal billion-billion..
Bukan million-million..


Dia dok bersyarah pasal loyalty..

Orang bukan cakap pasal loyalty..
Tinggal puak Ameno Koko suka sangat bab2 loyalty..

Loyalty loyalty sampai pagi borak kedai kopi..
Tanah org Melayu byk kena rembat, tak gheti-gheti?


Pergi lah berubat telinga tu dulu.
Kemudian tanya kat kawan2 yang sewaktu dgnnya, royalty=loyalty ke?

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.