Saturday, February 27, 2010

A Fair One?

Madu tualang power! Click here
..what do you expect? Fair & Lovely?

Wong Choon Mei
HarakahDaily

KUALA LUMPUR, Feb 26: In a move already widely anticipated despite the government's assurance of a fair trial, the Federal Court has rejected Opposition Leader Anwar Ibrahim’s plea for key evidence that will help his lawyers prepare his defense against a second round of sodomy charges.

In defiance of United Nations guidelines for a fair trial – which stipulates that both defense and prosecution must be given access to the ‘same weapons’ – the Malaysian Federal Court refused to review its own decision made on January 29 to bar Anwar’s team from “fishing for evidence”.

Fair? Fair & Lovely?
Fair & Lovely jenama sabun..


Ini bukan tajuk drama swasta; "Pakai Sabun Apa?", "Sapa Sabun Sapa" atau "Sapa Curi Sabun Aku?"
Ini pun bukan tajuk lagu..tee he he
Ito mandi la tiap2 hari..
lagu "Apo Nak Disabun" rekaan semata-mata..

Ini kes besar, kes 'lewat'.. thee he he
Orang tak nak tau,
..sapa lewat sapa..
..bila melewat..
..kat mana kena lewat..
..betul ke tak berak 2 hari lepas kena lewat..

Yang orang nak tau..tee hee he..

Yang 1Malaya nak tau sangat..
si Saiz-pool BauKari Azlan ni.. mamat ni..

Dah sabun ke selepas 2 hari tu?? thee he he..

No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.