Sunday, January 31, 2010

Ntah-hape-Rais-Libang-libu-Datuk-puter2-alam-Yatim-telungkup-Seri-bangkit balik-Dr-dahi berkilat

Madu tualang power! Click here
Govt will revise broadband usage target (Bernama)

2009/07/24
KUALA KLAWANG: The Information Communication and Culture Ministry will revise the target of achieving 50 per cent broadband Internet access among households in the country, Minister Datuk Seri Dr Rais Yatim said.

Hehehe Pok Cik ni kat Kuala Klawang pun jadi
Hehehe asalkan dpt bercakap , kan Pok Cik?

Hehehe revise lendir apa pulak ni?
Tu nak bagi org Melayu bodoh la tu..
Tak nak bagi org access internet
Halang org dari baca blog
Sekat maklumat

Sapa nak baca Berita Hairan & Utusan Malayalam tiap² hari?
Hehehe Kompeni s/khabar dah nak bengkrap.

1Malaya dah tau Pok Cik…
Hehehe Pok Cik ni 2x5 dgn Mamak Maidin infotainmen tu..
Hehehe tong kosong ada juga.

HAPA PUNYA LIBANG-LIBU DAAA



No comments:

Post a Comment

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.