Tuesday, September 16, 2014

Time Hadi Berucap, Perwakilan Keluar.



Sebagai ahli politik yg telah merasa nasik campur Kamunting, bersama-sama anak muda main air kuning gatal dan juga telah merasa diaibkan dan difitnah, tindakan sekumpulan berukera yg keluar dewan ketika Mat Sabu berucap, apalah sangat....

Apa la sangat. Lontar batu la, kalau nak real. Baling plastik air la!

Apa la sangat dgn jawatan Timb. Presiden.

Tapi.

Akan tetapi.

Kalau time Hadi berucap, ada yg besar telor keluar dewan. Apa macam?

Bayangkan seorang timbalan ulama sedunia, bekas MB, ahli parlimen, YB diperlakukan sedemikian rupa?

Mari kita sama2 nantikan detik itu. Makin panas ni. Parti PAS semakin matang, ranum dan tunggu masa nak gugur, lembik terjelepek atas tanah!


liq

Kisah Saham Din Ayam & Saham Khalid Kidex


Khalid Kidex beli saham Guthrie, berhutang. Pinjam duit bank. Saham jatuh terkelepok, hutang +bunga makin berlipat2 mcm lemak bawah dagu Anak Badak.

Demi nak mengelak dari bangkrap, maka diberilah olehnya kerandutnya utk dipulas. Ini kisah ringkas Khalid Kidex dan sahamnya yg berjuta-juta.

Din Ayam dapat saham. Bukan beli. Dapat free. Bijak.

Din Ayam tunggu saham naik, kemudian jual kaut untung. Untung atas angin. Bijak.

Kita kena bersangka baik. Untung byk2 ni akan digunakan utk memperkasakan UG, ooooopsss! Untuk perkasakan parti. Kah kah kah kah!!!

Sapa kata pak lebai tak mampu pakai Vellfire, Mini, Alphard? Ini contoh terbaik.

Maka haruslah kita bertaat setia dgn Perangsang. Maka hendaklah kita wala'. 

Wala' ni hapa? Wala' ni macam Akujanji la.... Bukan HAMNO shj ada Akujanji. Kah kah kah!!!



liq

Kutipan Dari Facebook: Doa PAS Terlungkop


Aku tidak mempertikaikan kewarasan 'posting' Mamat ini.

Juga aku tak peduli samada dia ahli PAS, HAMNO atau PKR.

Pun aku tak peduli samada dia pun turut berkeras mahukan Khalid Kidex kekal MB.

Tapi, kita renungkan sejenak, 6 bulan dulu, setahun dulu, 2 tahun dulu, 'posting' sebegini tak akan dibuat orang  Tak akan.

Kes Kota Damansara. Kes Bukit Besi. Kes Sg Acheh. Tidak ada doa utk PAS terlungkop, biar pun PAS terang2an menyakitkan hati kawan.

Mngkin Mamat ini sudah nampak PAS dah terlebih makan lauk ayam beranti-biotik.


liq

Saturday, September 13, 2014

PKR Akan Letak Calon Di Pengkalan Kubur



Tidak. PKR tidak meletakkan calon.

Namun, cuba terlentang atas lantai sekejap, pekena rokok sebatang, tengok siling rumah, kaki pangku atas lutut, tangan kiri atas dahi, tangan kanan garu kerandut...

Cuba sengih2 sikit dan gambarkan senario PKR taruk calon di Pengkalan Kubur.

Kecoh. Keriau!

Tapi, PKR pun boleh kata mereka berbuat demikian untuk;

1. Islang
2. Perpaduang Melayu.
3. Keselematang.

PKR juga boleh ragu2 dgn kriteria calon yg bakal memimping rakyat jelate. Guane?

kah kah kah kah kah!!!!
kuat lebong mung.


liq

Mahafiraun Bapak Penghasut



HAMNO, NGO Melayu kena bertindak dan buat repot polis kerana Mahafiraun telah terang2 menghina Melayu.

Mahafiraun telah menghasut khalayak ramai bahawa Melayu pemalas.

Ini penghinaan berat kerana memperlekehkan org Melayu.

Mahafiraun ini sudah lebey.

Sedangkan para tok kiyai, tok kadi, mufti, lebai, pak imam, cikgu-cikgu, tukang toreh getah, nelayan, penanam padi, DO, pengarah jabatan itu jabatan ini, pelayan McD & KFC, menteri2 besar, sehinggalah ke Sultan Brunei sekalipun, semuanya Melayu.

Mahafiraun tak sedar yg mengisi minyak di Petron ada juga dua tiga kerat Melayu, walaupun menatang Petron ini ada kena-mengena dgn Filipina.

Dia juga tak sedar Tanah Melayu lah tempat datuk neneknya mencuba nasib setelah Banua Keling tidak lagi boleh menjamin seperiuk nasik utk mereka anak beranak.

Gamaknya sireh gambir pun dah habis mampus di Benua Keling. 

Kah kah kah kah kah
Kah KAH kah kah KAH kah kah kah
KAH KAH KA HKAH KAH KAH!!!

liq

Friday, September 12, 2014

My Lady Has A Beautiful Anus


First and foremost, this is not my article.

It was written by one John Kluivert and appeared on Magik River blog. 

So, here it goes folks, let's broaden our horizon.

My Lady Has A Beautiful Anus

How do I love my lady's anus? Let me count the ways.

Have you seen her? Have you seen my beautiful lady and her anus? Unless you are an ex-boyfriend, her proctologist, or an art student in that class she modeled for, you probably have not have glimpsed the fairest orifice on God's green Earth. For this, you have my deepest sympathies.

I would put my lady's anus up against any of the legendary anuses of the past: Helen of Troy, Joan of Arc, Marie Curie, Eleanor Roosevelt. Even Cleopatra, who, according to legend, had a team of eunuchs apply balms and liniments with silken cloths to keep her anus and inner rectum immaculate, could not stand up to my lady. (My lady needs no such fripperies to be beautiful... though I do not hesitate to lavish them on her.) Lovely as Cleopatra's anus may have been, compared to my lady's, hers is a pustulent, lesion-ravaged hole.

My lady does not like me to go on and on about her anus, but how can I resist? When I look into that one brown eye, it's like gazing into a deep, untouched lake. Sometimes, it's as if I'm gazing through a taut, puckered window into her very soul, placing myself in danger of being hypnotized by the swirls of her rectum. Her anus is like a vessel I can't seem to fill with enough love, no matter how hard I try. I am not what one would call a holy man, but when I am gently kissing my lady's fragrant anus, I am convinced that there must be a higher power out there who made this sacred aperture.

As I am very protective of my lady's anus, few have seen it. Nevertheless, I am fond of waxing rhapsodic on its beauty. This can be difficult, though, for how does one describe the beauty of a Tuscan moon? How does one tell of the glory of the cosmos? Shakespeare would have written sonnets about it. Beethoven would have discarded his "Ode To Joy" in favor of "Ode To My Lady's Anus." And Raphael would have tried–and failed–to render its essence in oils. Lo, prodigious as these immortals' artistic gifts were, my lady's anus would have proven too elusive a muse for any of them to capture.

Yes, my lady's anus is a sight to behold. But it is not just a question of looks. For all its aesthetic loveliness, the greatest thing about my lady's anus is its personality. Sometimes silly, sometimes sad; sometimes dilated, sometimes clenched, it reveals a new wrinkle every time we meet.

Whether I see it reflected in candlelight during a romantic dinner or after it has just awaken from a night's slumber, my lady's anus is still as lovely to me as the first time I saw it. My friends say I won't feel the same way about it when it's 60. I disagree. It may lose that youthful glow, but this is the kind of anus that will only ripen with age. As further assurance, I once caught a glimpse of my lady's mother's anus and, as we all know, the apple does not fall far from the tree.

People say I'm spoiling my lady's anus by buying imported, hand-woven silk toilet paper. But do you polish a diamond with sandpaper? Do you restore the Mona Lisa with a hammer? My lady's anus deserves ruby and emerald enemas. Swabs of cotton soaked in the finest champagne. Anything less would be woefully inadequate for an orifice of such sublime beauty.

And don't even get me started on her perineum.

Dr Persenyawaan.
Persenyawaan PAS+HAMNO+TSKI+ex-PKR

This is how PUS... I mean PAS looked to the Malaysian electorate the morning after they discussed 'Islam and Malay Unity' in bed with HAMNO.

liq

Mahafiraun Tunjuk Terror



"Apa la hang!

Aku hantar satu nama ja. Awat teruk sangat ni? Kah kah kah"

Cakap Madey yang satu ini amat boleh dipercayai.

Di zamannya, umum mengetahui sapa yg berkuasa di Msia. Namanya gah di seluruh pelosok dunia.

Dia bagi tau dia hantar satu nama, bukan atas sebab memang dia hantar satu nama.

Tapi atas sebab dia Madey. Sapa berani lawan?

Musa melawan, terkelenyup sampai sekarang.

Ku Li melawan, demam sekejap kebah sekejap, demam sekejap kebah sekejap. Sampai la sekarang. Kah kah kah kah!!!

Cuma Mat Nuar, "lawan tetap lawan!"

liq

Thursday, September 11, 2014

Dahi Lebam Ada Banyak Jenis


Tak kisah la apa pun, UG ka Uji ka, jin tak jin, U-turn tak U-turn, kah kah kah!!!

Dah muak. Dah byk sgt pendekar ntah dari ceruk mana, tetiba keluar dalam Malaysiakini.

Kita pun naik hairan, naik musykil. Sikit punya pasal, halau, 
hang tak suka, hang keluar parti, 
get out, 
tak setuju dgn si anu, pergi cari si ani
Dah macam HAMNO la. Kah kah kah!!!

Kita sebagai ahli marhaen bawahan cuma nak tanya, Muktamar PAS bila nak berlangsung ni?

Rasa macaaaaaam dah dekaaaaat sangat. Kah kah kah kah!!!

Ketua Pemuda PAS Sekijang - Dahi lebam

Doktor Persenyawaan PAS+TSKI+HAMNO+ex-PKR
Dahi lebam 

Dahi lebam plastik merah.
KAH KA HKAH KAHKAHKAH!!!

Ramai lagi dahi lebam yg tak sempat aku muat-naikkan gambar2 mereka.

Diharap bersabar. Teruskan menonyoh! Kah kah kah kah!!!


liq

Gambar 'rare' Muhammad Ali



Muhammad Ali lwn Cleveland Williams. 14 Nov '66.

Aku pun belum lahir lagi. Kaah kah kah kah!!!

Gambar ini istimewa untuk otai-otai zaman Dato Harun Idris dan juga untuk otai-otai yg kerap menjenguk LibangLibu. 

Tq!

liq

Wednesday, September 10, 2014

Mari Wikipedia Nama Dr Zuhdi


1. Doktor gigi/perubatan
2. Doktor falsafah.

Yg paling payah nak dapat ialah doktor perubatan/pergigian. Itu sebabnya negara kita sentiasa kekurangan doktor dlm bidang ini.

Doktor falsafah ni susah sikit nak cakap la. Kah kah kah kah!!!
Ramai sangat.
Entah hapa diaorang buat/kaji aku pun tak tau. Kah kah kah kah!!!
Nak jadi doktor, jadi laahh... kah kah hkah kah!
Cuma jangan menyusahkan org.
Zaman sekarang, Dr jenis ini berlambak.
Harussanasini pun Dr.
Zambray Kadeeer pun Dr.

Zuhdi Marzuki pun Dr jugak laaa weeehhh! Kah ka hkah kah

Cari bagai nak rak. Haram tak jumpa. kah kah kah kah!!!

Mungkin Dr Zuhdi ini mengkaji bab persenyawaan.
Bab persenyawaan dgn HAMNO.
KAH KAH KAH KAH KAH!!!

Ramai ni.
PAS senyawa dgn TSKI senyawa dgn PKR
senyawa dgn HAMNO! Fuuuuh..
KAHKAHKAHKAHKAH!!!



liq