Monday, November 24, 2014

Melayan Bekas Ketua Hakim Negara Pun Syok


Dicedok dari Malaysian Insider

Bekas tuan hakim,

kahkahkahkah!

kalau setakat nak jadi Red Indian, orang Melayu tak perlukan DAP.
Ini contohnya,

Sebenarnya, tanpa DAP pun orang Melayu dah jadi macam2.

jadi orang putih, tak kira la ponggong itam pun. Kah kah kah!
dan sudah ada yg bangga jadi bapuk. Kah ka hkah!!!

yg berkorban jiwa raga untuk agama bangsa dan negara pun ramai, contohnya di Johor dan terbaru di Chubadak.

Cuma bekas tuan hakim tak sebut geng Kerala, Arab, Afrika yg menyamar jadi Melayu.
Kah kah kah kah!
Cuba tengok betul-betul.
Ini pun salah DAP la ni.
KAH KAH KAH!


kehkehkeh!


liq

Sunday, November 23, 2014

Harga Petrol Berkemungkinan Turun Disember Ini





Kah kah ka hkah kah!!!
Yahooooo! Petrol turun harga Kah kah kahkah!
Boleh beli tilam baru!

3 sen.
RM0.03
Bukan 3 kupang.

Tsk...isk...isk...isk




Klik di sini utk berita sepenuhnya.
Kah ka hkah kah kah kah kah kah kah!!!!
3 sen???

liq

Saturday, November 22, 2014

Ingatan Kepada Pengguna Kondom




Laki-bini yg nak mengawal jumlah anak supaya tak jadi macam itik beranak, pastinya memilih kondom. Mudah. Murah.

Cumanya, kurang syok sikit la sebab kurang 'body contact.' Kah kah kah!!!

Kondom tidak cerewet, tidak seperti pengambilan pil perancang yg sesetengahnya boleh memudaratkan kesihatan.

Sepeket kondom termurah yg dijual di 7-11 berharga RM4-50. Ada 3 keping kondom dalam peket tersebut. Beratnya tidak sampai 10g pun.

Maknanya, 3 kali berhenjut, kosnya RM4-50.

Dol,

nak bagitau harga getah sekarang  berada dibawah paras RM2-30 sejak sekian lama. 

Harga petrol seliter RM2-30. Harga kondom sepeket RM4-50.

Tak adil Dol.

Ingatlah wahai pengguna kondom, 
sedang kamu ber'ugh-ugh-ahhh-ahhh' menggunakan kondom, 

sedara kita penoreh getah sedang ber'argh-agh-arghhhhhh!!!' sakit kepala dgn harga getah yg amat rendah dan harga barangan semakin meningkat.

Dol, paling lama lu boleh projek 15 minit. Kah kah kah! Jgn coba kincin la.

Sedangkan sedara kita keluar lepas subuh, tegak matahari baru sampai rumah.

Pengajaran yg kita boleh dapati dari harga petrol ialah, walaupun harga petrol dunia bakal merudum ke USD60-00 setong, harga petrol di Msia tidak akan turun malah akan naik.

Walaupun seluruh dunia orang berhenjut dgn menyarung kondom, walau permintaan kondom tidak akan menurun, harga getah tidak akan naik, jangan mimpi nak cecah RM4-00 sekilo.

Fala vutoh HAMNO!

liq

Friday, November 21, 2014

Khalid Memilih Bulu Semasa Menjawat Jawatan MB




Tu la dia mak oiiii... Kahkahkahkah!!!
Kesian Kak Limah. Kahkahkah!

kahkahkah!

Ni dia Selangor punya jimat.
Patut pun simpan sampai 3 bilion tak berusik.
Untuk masa depan dan anak cucu rupa2nya.

Sumber: YongSukaKunin
Sedih cerita Kak Limah ni.
kahkahkah
macamcerita Batu Belah Batu Bertangkup lah!



liq

Berapa Kerat MP PAS Yg Faham 1MDB?


Bab IMDB ini bukan perkara kecik.
Ianya membabitkan pengaliran wang negara keluar bukan jutaan malah ribuan jutaan ringgit.
Kah ka hkah kah!

Bukan calang2 org boleh bukak cerita 1MDB.
Hapa? Korang ingat 1MDB tu 1 Msia Dobi Berhad ka?
Kah kah ka hkah!!!!

Dada, pinggang & perut pun tak kenal,
lagi mau cerita 1MDB?
Kah kah ka hkah!!!




liq

Mari Naik Bas



Pengakutan awam Msia jadi macam siput babi disebabkan Mahafiraun mahu kereta Protong laku, itu saja.

Kalau pengangkutan awam Msia cukup bagus, Protong kita boleh kerat dua dan rendam dalam laut buat tukun. Kah kah kah kah!!!!

Msia sebenarnya berkemampuan utk memiliki jaringan keretapi maju seperti Korea, Jepun atau Britain.

Mari kita teka sapa dalam 71% ini?
Kah kah hkah!!!

Tauke bas ekspress?
Anak Mahafiraun yg tak pernah naik bas tambang 7 kupang?
Orang putih?
Tauke lori beras kah kah kah!
Tauke teksi?

Atau, orang gila kot?
Kah kah kah kah!




liq

Thursday, November 20, 2014

Rasa Nak Mencarutlah!


Kah kah kah kah!
Serius. 
Kah kah ka hkah!!!
Rasa nak carut-carutkan biar sampai terapung dia punya kopiah. Kah ka hkah!!
Lembab. Tak reti. Tak paham-paham. Buat-buat tak paham.


Pak Pandir diatas ni tak paham bahasa.
Kah kah kah kah aku tengok muka, tengkok, dia ni dah macam tengkok Muhyiddin.
Kah kah kah!

Orang suruh pergi meeting.
Kalau pergi meeting boleh lah berbincang, bertegang urat, bertukar-tukar pandangan, tumbuk-tumbuk meja, baling kerusi, main tunjal-tunjal dahi, berbahas & macam2 lagilah!
Percayalah, pertemuan pasti akan mengakrabkan.

Bukan pergi London, Paris, New York, bukan.
Pergi meeting Pakatan. 
Kena kuatkan Pakatan. Ini masa terbaik kerana HAMNO makin lemah & celaru & tengah asyik dgn lubang ekzos Saiful BauKari. Kah kah kah!

Uzur? Kah kah kah kah!!!
20 kali uzur?!?
Uzur apa benda ni??

Kah ka hkah kah!!

Bab ini disindir dgn cantek sekali oleh Ustaz Zolkharnain Abidin Al-Abyadhi


Kah kah kah kah ka hkah ka hka hkah kah kah KAHKAHKAHKAH!!!


kahkahkahkah!!!!


kahkahkahkahkahkah!


Kah kah kah kah kah kah
kah ka hka hkah kah kah!!!
kah kah kah!


liq

Faekah Mengekah


Aqiqah & kekah jauh bezanya

Pompuan kalau dapat mengekah, dikekahnya betul2. Kah kah kah!
Kalau Faekah berjaya mengekah RM700,000-00 duit Selangor,
berapa pulak Khalid dapat mengekah?

Tak mungkin kot, boss dapat sikit dari staff. Kan?
Kah kah kah!

Sapa luluskan peruntukkan itu?
Tak kan Khalid mesyuarat berdua dgn Faekah saja. kah kah kah!

Faekah cadangkan RM700,000-00 sorang.
Khalid pun cadangkan cadangan ditutup.
Faekah setuju cadangan ditutup.
kah kah kah!!!

Kemudian undi.
Dua-dua angkat tangan setuju.
Lalu mereka ketawa berdekah-dekah.
kah kah kah!!!

Faekah pun dapat 700 ribu.
Eh?! Khalid dapat berapa?
kah kah kah!!!


liq

Wednesday, November 19, 2014

Statistik Pendatang Haram di Msia


Time aku kecik2 dulu, tiada istilah PATI (Pendatang Asing Tanpa Izin).

Diwaktu itu, Mat Bangla Mat Nepal Mat Kemboja Mat Indon, kami panggil 'pendatang haram'. Istilah ini lebih tepat dan jitu dan melambangkan kejengkelan Msia terhadap puak2 ini.

Namun selaras dgn selera masakini bilamana 'air mani' disebut 'sperma', 'jubor' disebut 'dubur', 'zina' ditukar kpd 'persetubuhan haram' dan menogok 'arak' ditukar kpd menogok 'minuman keras', maka 'pendatang haram' pun telah ditukar kepada 'pendatang tanpa izin' la pulaaaaak....! Kahkahkah!

Dibawah ini ialah statistik berkenaan pendatang haram yg aku jumpa dalam FB.



 Ada 2 item yg menarik di situ.

Item no. 5.
Kah kah kah kah!!! 9,000?!??? 9,000 ribu permohanan?? kah kah kah kah!!!
Permohonan utk jawatan guru sementara pun lagi banyak daaa...
Kah kah kah kah kah!!!!

Item no. 3.
482,847 visa dikeluarkan utk pelajar asing.
Selamatkan lah M'sia. Kah kah kah kah kah!!!!
Yg dirisaukan, cuma 2,847 shj yg belajar betol2.

480,000 lagi
1. dok cetak duit palsu.
2. Korek mesin ATM.
3. Yg betina jual kangkang.
4. Sekarang ni betina negro itam legam pun ada jual kangkang tau? Kah kah kah!!!
5. Jual dadah.
6. Jual karpet, kemudian naik atas perut bini orang. Kahkahkah!!!
kahkahkah!!

Mintak ampun, selamatkan lah Msia ni.


liq

Terbaek Dari FB: Berita Belum Saheh - Bot Tenggelam di Lumut


Dicedok dari page Kuala Kangsar Tetap Dihati



Ntah-ntah kapal dagang.
Ntah-ntah gambar kapal di Filipina.
Ntah iye ntah tidak.

kah kah kah kah!!!

liq