Friday, January 30, 2015

Kebergantungan Mahafiraun Dgn Lubang Ekzos


Kesian Mahafiraun.

Sepatutnya diusia sebegtu lanjut, dia tengah sedap2 menggesel tulang belakangnya yg herot itu di tiang-tiang seri surau dan masjid.

Kahkahkahkah!

Tapi apa boleh buat.

Dia yg mempopularkan 'liwat', makanya penghujung usia dihabiskan berpalit dgn lubang ekzos.

Setelah lubang ekzos Azizan, Munawar dan Sukma, kini lubang ekzos Saiful Baukari pun dikatakan ada bau-bau Mahafiraun!

kah kah kah kah kah!!!



liq

Tuesday, January 27, 2015

Telunjuk Lurus, Kelingking Korek Hidung


Gambor semalam.


Cerita hari ini.


Kahkahkah!

Sapa kena ketum, sapa kena pil kuda ni?

Kalau PASMA tak mau berambus, jadi macam 13 Mei ke? Kahkahkah!

Berat dah ni. Stim tak mau tumbang-tumbang. Kah kah kah kah!!!

Purnamaku rabak

liq

Monday, January 26, 2015

Ada 3 Jenis Lubang Di Semenanjung



Dan satu lagi lubang.
Udah makin rabak! kahkahkah!

Kah kah kah kah!

Macam sial. Kan?

liq

Friday, January 23, 2015

Ingat Lagi Si Fairus Org Kuat Anwar Ibrahim di Penang Dulu?


Ini rupa orangnya ketika masih dalam PKR. Masih ada kuman resdung. Kah kah kah!


Ini rupa dia ketika dah jumpa skru auta. Kuman resdung ada lagi tu. Berlubang-lubang pipi.


Kemudian dia jadi labi-labi. Berkulit tebal. Resdung pun makin kurang. Kahkahkah!!


Ini dia rupa orangnya sekarang. Putih bersih. Licin licau. Cantik kulit muka. Kah kah kah kah!
Ptuih!


Moral of the story,

dia dah dapat Dato',
dapat Sri,
dapat Prof,
dapat Dr.

Tak perlu pun bawak K-Y Jelly kehulu kehilir utk mempertahankan diri. Kah kah kah!
Tak perlu pun tertonggeng kehulu tertonggeng kehilir menjaja-dakwa ekzos dah rosak. Berbunyi kuat. Kah kah kah!!!

Kesian. Saiful BauKari dapat apa?
Dapat lebam 2 bijik atas dahi.
KAHKAHKAHKAH!!!! KAHKAHKAH!!!



liq

Thursday, January 22, 2015

Pujukan Sang Dara 3 Kupang



Dek kerana tak sanggup lagi dihimpit bebanan kos sara hidup yg makin meningkat dan ditambah pulak dgn bala nilai ringgit yg merudum, Sang Teruna ingin membunuh diri.

Mana tak bala, satu ringgit Msia cuma sama dgn 2.7 kupang Spore. Kah kah kah kah! Robert Mugabe pun boleh hilang akai.

Mana caranya nak meminang anak orang? Biarkan ku mati sahaja wahai Dara.. biarkan ku pergi dulu bersama lara ini..

Kah kah kah!


Kah ka hka hkah!!!

Tuan-tuan & puan-puan,

sekarang ini org Spore cuma perlu bawak 3 kupang utk membeli nasi lemak marbeles Johor.

Kalau dia bawak 30 dolar, dia boleh dapat lagi baek punya marbeles nasik lemak kacang dua bijik!

Kah kah kah kah kah!!!!

Pecah pala otak Mugabe. Turun sampai 3.7 kupang?
kahkahkahkah! kah kah kah! kahkah!

liq

Wednesday, January 21, 2015

Undi Orang Asli



Aku tak kata dia menang semata-mata kerana undi orang asli.
Cuma aku berani kata, ramai orang asli mengundi dia.

Sudah tentulah dikala bencana, dia kena turun. Dan dia perlu dilihat turun sama. 
Tak kira la darah warna kuning cair atau kuning kunang2.
Letih tak letih belakang kira.
Kalau rasa dah tua, tak larat, letih, berenti.

Jangan ingat orang asli cukup dgn minum air sungai. Makan ubi. Mamah petai berhari-hari.

Kahkahkah!
Dia ingat kerja jadi wakil ni, cukup tahun sebelum persidangan HAMNO nama naik jadi calon.
Kah kah kah! Calon presiden.

Usahkan nak menang, bertanding pun tidak.
Kah kah kah!


liq

Tuesday, January 20, 2015

Berita Maot!



PLKN ditangguh!

PLKN yg selama ini ibarat lubuk penuh duit. Lubuk yg sarat dan sedia dipunggah kontraktor kelas F bumiputera.

Potong rumput. Sapu sampah. Cuci jamban.
Supplier baju, boot, tuala. Supplier jamban.
Penyedia makanan. Penyedia minuman. Penyedia jamban.


Mana nak pergi? 

Ini berita maut. Ini berita mengerikan. Juga merisaukan.
Amat merisaukan.

Pertamanya, teruk sgt dah ke kantung negara kita?
Keduanya, dah jumpa lubuk baru kot?

Lubuk yg lagi kaw-kaw punya makan besar! Kah kah ka hkah!!!


Habis la. Habis la kita. Buah pinggang je la yg tinggal.
Kah kah ka kah!!!

Hapa benda? Kah kah kah kah!!!
Natang ikang mende 'jimat RM400 juta'? 
Kah kah kah!



liq

Sikit2 Lama2 Jadi Bukit, Ooooops... Jadi 'Khir Toyo'



Kisah-kisah tak berapa betul Khir Toyo ini telah lama. 

Maka ramai dah lupa dan malas nak ambik pot. Lagi pun toyol ni dah pun bersara.

Kisah tak berapa betul yg pertama ialah Khir Toyo memiliki banglo bernilai RM24 juta. Kemudian dia kata bukan RM24 juta, 'cuma' RM5 juta.


Kalau ikut kalkulator aku, manusia apa pun di Msia ini kalau kerjanya makan gaji, rumah ratus ribu boleh milik.

Tapi kalau ikut kalkulator HAMNO, duduk rumah ngangkang memboyotkan perut pun boleh beli cincin berpuluh juta, kan? Kah kah kah kah!!!

Tapi kita prasangka baik, mungkin Khir Toyo berjimat cermat gila babi. Pagi makan timun, tengahari makan timun, malam makan timun, subuh berak timun! Sapa tau?

Bini buat part-time direct selling. Anak2 menapak pergi sekolah. 
Hujung minggu Dr Khir buat part-time cabut gigi.
Kah kah ka hkah!!!

Kisah tak berapa betul yg kedua ialah, Khir Toyo main pawang. Kah kah ka hkah!!!

Mesti pawang power, masakan hartanah harga 6 juta dia boleh beli 3 juta. Kah kah kah!!!

Sapa yg hilang akal ni?

Paling best, sebab dia dapat harga murah, ramai orang dengki, so Khir kena penjara setahun. Kah kah kah!!

Tapi haram pintu pagar jel pun dia tak nampak. Kah kah kah kah! (rayuan)

Sekarang ini, peguamnya yg juga merangkap peguam Saiful BauKari, mengatakan ada 'kesilapan' dalam pertuduhan.

'Kesilapan' la pulaaaaak. Kah kah kah kah!!!

Kita mana faham natang ikang mende 'habeas corpus' 'mala fide' 'pro bono' 'subjudice' 'sub rosa' 'sub con' kah kah kah!

Kita semua jadi semakin 'cuntfuse' la. Kah kah kah kah!!!


liq

Friday, January 16, 2015

Baju Kurung Penggelora Nafsu


Kah kah kah kah kah!

Tuan-tuan dan puan,

baju kurung yg dipakai ramai itu hanya mempunyai satu butang. Singular. Satu. One.

Ini pengetua lulus darjah 6 ka? Kahkahkah!
Natang ikang mende 'pakai semua butang'? Kah kah kah!

Tapi kita harus memahami takanan seksual yg hebat terpaksa dilawan oleh pengetua tersebut. Kahkahkah!

Juga kita harus mengakui ada bermacam-macam jenis fetish, kahkahkah!
Fetish stokin. Fetish corset. Fetish warna. Fetish bau.

Yg seekor ini fetish baju kurung. Kah kah kah!!!

Tak tahan tengok budak bukan Melayu pakai baju kurung. Cepat-cepat nak masuk bilik air!

Kah kah kah kah!!!!

liq