Monday, April 24, 2017

Sekolah Kunyit

Madu tualang power! Click here

Pukul pelajar tahfiz: Pembantu warden direman 4 hari

 2017-04-23 14:22:00      2017-04-23 14:24:42

Seorang pembantu warden asrama madrasah tahfiz swasta di sini, direman empat hari bagi membantu siasatan berhubung kes pukul membabitkan seorang pelajar tahfiz berusia 11 tahun.
Majistret Mazana Sinin membenarkan permohonan polis untuk menahan reman lelaki berumur 29 tahun itu bermula hari ini sehingga Rabu ini.
-------------------------------------------------------------------------------------
Banyak cerita yg tak elok telah banyak keluar di suratkhabar/internet tentang sekolah tahfiz.

Suratkhabar memang sifat azalinya menyiarkan cerita tak elok, kalau semua cerita bagus & poyo, orang tak stim nak beli.



Sebenarnya bukan semua sekolah tahfiz bermasalah. Ada banyak lagi sekolah tahfiz yg cemerlang dari segi pencapaian pelajarnya dan cara tadbir urus sekolah tersebut.

Yg buat taik hanya segelintir. Yg segelintir inilah akan masuk suratkhabar/internet sekaligus memburukkan sekolah tahfiz.

Tak dibagi tunjuk betik, depa dapat tunjuk muncung betik pun dah OK.


Kalau tak silap, tiap-tiap tahun ada saja sekolah tahfiz yg terbakar. Puncanya cuai. Keduanya faktor bangunan yg diperbuat daripada kayu. Kemudian faktor perdawaian elektrik zaman Portugis.

Kahkahkah!

Bangunan kayu itulah yg hanya mampu mereka miliki setelah bantuan kerajaan yg seciput sekelumit itu pun Mahathir-mahafiraun tarik balik satu ketika dulu.

Kemudian tahun lepas, di sebuah sekolah tahfiz terkenal di Ipoh yg dikendalikan seorang tokoh al-fadil al-ustaz al-antarabangsa, ada kes gemarkan lubang ekzos budak junior.

Kahkahkah! Seram.

Seeloknya habis reman 4 hari, warden itu dihantar sekolah tahfiz terkenal di Ipoh tu. Baru dia ada akai. Tengok sapa kena kunyit.

Kahkahkah!

Sunday, April 23, 2017

2 Round

Madu tualang power! Click here


Pak cik dlm gambar di atas telah 3 tahun mengamalkan madu tualang.

Umur 70 tahun. Pencen jabatan parit & saluran. Kuat main air pak cik ni. Kahkahkah!

Dia baru shj melengkapkan round ke-7 di trek stadium mini Bagan Serai.

Sapa nak jadi cool macam pakcik, sila makan madu tualang ori. Klik ===> Madu Tualang Ori Kaw-kaw

Pagi Khamis ambik sesudu, petang Khamis dah boleh lari 7 round macam pakcik, malam Jumaat boleh try 2 round & pagi esok urat habis berselirat tak payah pergi kerja. Kahkahkah!



Saturday, April 22, 2017

Tak Sempat Cabut

Madu tualang power! Click here

Polis tangkap Raja Bomoh

Polis dilaporkan menangkap Raja Bomoh atau nama sebenarnya, Ibrahim Mat Zin di Segamat, Johor hari ini.
Harian Metro yang memetik sumber yang tidak dinamakan, melaporkan Ibrahim ditahan pada 2.30 pagi dipercayai di sebuah hotel di bandar itu.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ini kes tak sempat ghaib. Atau tiba2 lidah kelu terlupa jampi-jampi?

Saddam yg handal pun menyorok dalam lubang.
Botak Chin pun kena tangkap.
Geng Sauk yg kata kebal tu pun terkencing dalam seluar jugak.

Kahkahkah!

Lain kali, cepat-cepat cabut.

Kalau lambat cabut, batang ubi berisi ubi.
Lambat cabut, pencuri kantoi kena tangkap.
Tak larat nak cabut, dapat anak sorang lagi. Padan muka.

Kahkahkahkah!!!

Image result for male orgasm faces
Cabut/tak cabut/cabut/tak cabut/cabut!!!
Kahkahkahkahkah!

Friday, April 21, 2017

Berita Baik Bulan Puasa Untuk Peneroka FELDA

Madu tualang power! Click here

Felda mahu lonjakkan harga sawit

 Reuters      2017-04-21 18:33:00      2017-04-21 18:39:41

Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (Felda) merancang untuk melobi supaya harga minyak sawit dinaikkan supaya dapat memendamkan rasa tidak puas hati di kalangan peneroka yang bakal menjadi penentu dalam menghadapi pilihan raya akan datang.
-------------------------------------------------------------------------------------

Matematiknya mudah.

Felda itu lubuk HAMNO. Dah beratus tahun HAMNO bermaharajalela di dalam Felda. Beratus tahun jugalah Felda telah melahirkan silih berganti beratus-ratus Ahli Parlimen HAMNO.

Felda itu lubuk, kawah dan geliga sakti HAMNO.

Tanpa Felda, HAMNO gayat dan goyang segala sendi dan bergetar dua bijik batu.

Namun sekarang telah ada getar-getar wabak penyakit dan gelombang lain macam melanda Felda setelah Lebai Wasatiyah me'lego' Felda ke pasaran saham.

Bunyinya untung berdurian runtuh. Tapi sebenarnya ramai yg kopak kepala dihempap durian gugur.


Matematiknya mudah.

Pilihanraya makin dekat.

Sawit komoditi Felda yg utama akan dinaikkan harganya. Maka peladang/peneroka akan menikmati lebihan hasil fulus lebih dari sebelumnya. Maka, peneroka ini akan berada di alam kayangan buat sementara waktu sambil berzikir, 'oh terima kasih Lebai Wasatiyah'.

Lupa sengsara harga petrol makin menggila. Lupa GST 6%. Lupa menatang 1MDB. Lupa MARA nak melungkup. Lupa ringgit makin lemas. Lupa utang PTPTN anak-anak. 

Lupa diri.

Jari telunjuk & jari hantu mereka akan lemah longlai memegang pensel memangkah HAMNO.


Matematiknya mudah sangat kan?. 

Ramai yg bergeliga, tapi apa pasal Lebai Walaon susah benor nak paham? Bersuara la sikit.

Cukup-cukup la pekena 'butir tah*k kambing'.

Kahkahkahkah!

Geliga taik kambing

Husam Musa Nak Satu Je

Madu tualang power! Click here

Husam nak apa lagi, soal Fattah

 Shakira Buang      2017-04-20 15:47:00      2017-04-20 16:01:57

"Dia (Husam) nak apa? Wartawan semua faham. Pergi tanya Husam dia nak apa," kata Fattah kepada Malaysiakini.
-------------------------------------------------------------------------------------

Kalau kita tengok Husam Sekarang, kesian. Sayu. Pilu. Sedih.

Kereta besar Q7 tak ada. Rumah itu la dari dulu. Sejak beranak, sekolah, masuk U, duduk rumah itu. Rumah mereput, tuannya pun makin mereput slow-slow.

Cumanya Husam ini macam buluh. Makin tua makin liat. Kahkahkah!

Rambut Husam pun dah makin kurang. Yang warna putih sikit lagi melebihi warna hitam.

Sejak kena perambat dari Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS), kacau bilau hidup Husam. Pagi jemputan di JB, tengahari di KL, petang di Penang, makin glamer dan digemari ramai. Husam nak pekena rokok daun pun tak sempat dah. Kahkahkah!

Makin tua makin laris. Kahkahkah! 

Berbalik kepada pertanyaan Al-fadhil al-ustaz Tuan Haji Fattah dari Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia a.k.a Parti Akan Saman (PAS), kita tolong jawab la untuk melegakan keresahan walaun-walaun yg dah makin tak tentu hala ibarat tak pekena 'butir tahi' itu.

Kahkahkah!

Jawapannya, Husam menunggu saman. Saman mana? Saman?!? Cepat la saman dia, ngang. Letih dia tunggu, ngang. Berjanggut berakar menunggu saman, ngang.

Kahkahkah!

Jgn tunggu lawyer Taki kena TB baru nak hantar saman.

Kahkahkah!

Wednesday, April 19, 2017

Anak Ayah Champion Menang Tanpa Bertanding

Madu tualang power! Click here

Anak Hadi menang tanpa bertanding jawatan Ketua Pemuda Pas Pusat

Pemuda Pas sah mendapat ketua baru apabila anak kepada presiden parti itu, Muhammad Khalil Abdul Hadi, disahkan menang tanpa bertanding hari ini.
Malaysiakini yang merujuk kepada  kenyataan dikeluarkan jawatankuasa yang mengendalikan pemilihan kali ini, tiada pencabar kepada Muhammad Khalil.
-------------------------------------------------------------------------------------

Di zaman kegemilangan pemerintahan Islam pun ada khalifah-khalifah yg melantik anak menjawat jawatan penting dan ramai juga yg anaknya sendiri menaiki takhta apabila khalifah meninggal dunia.

Di negara kita pun sama dan boleh dikatakan semua kepala bana politik dalam negara kita telah men'sponsor' anak sendiri.

Tunku Abd Rahman aku tak tahu.

Tapi Hussein Onn ada susur galurnya join politik, Razak dapat anak jadi PM sekarang. Mahafiraun cuba naikkan Mukhriz tapi dikantoi Khairy.

Sebelah pembangkang pun macam itu jugak.

Kit Siang sponsor Guan Eng. Anwar sponsor Izzah. Nik Aziz bagi chan kat Nik Abduh.

Sekarang ni, Chief Lebai pulak dah anaknya jadi chief lebai muda.

Kahkahkah!

Seriously, tak salah sikit pun. 

Kalau Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) nak letak anak kambing jamnapari jadi chief lebai muda pun, tak ramai yg kisah.

Tapi buatlah pertandingan. Pertandingan olok-olok pun tak apa. Langsung sapa pun tak berani nak bertanding ni, nampak benor ramai yg dah pekena 'butir'.

Kahkahkah!

Butir tersedap dalam dunia.
kahkahkah!

Bapak Borek, Anak Butir Tahik Bintik-bintik

Madu tualang power! Click here

Mahkamah arah Razman bayar kos tangguh bicara saman Nizar

Pesuruhjaya Pas Perak Razman Zakaria hari ini memohon perbicaraan kes saman yang dikemukakan oleh Timbalan Pengerusi Amanah Perak Datuk seri Ir Nizar Jamaluddin ditangguhkan.
Mahkamah Sesyen Ipoh sebelum ini telah menetapkan hari ini dan esok sebagai hari perbicaraan saman tersebut.
-----------------------------------------------------------------------------------
Kahkahkah!

Kalau dengarkan gebang PJ Perak ni, Sulawesi pun dia nak pegang. Usahkan Perak.

Itulah sembang berdegar-degar PJ Perak.

Kahkahkah!

Ini hapa tangguh-tangguh?
Tak cukup kertas mungkin. Tak cukup dakwat, ayor lior je banyak menjelejeh kot.
Kalau tak cukup dana, mai belakang rumah aku banyak tin Milo.

Kahkahkah!

Serupalah dgn dia punya chief. Kalut sikit tangguh. Gabra sikit, tangguh.

Kalau dah sekerat kat dalam. Henjut je la.

Ini hapa fesyen punya main ni? Sekerat dah kat dalam, cungap nak bawak keluar. Kejap lagi nak bubuh balik sekerat.

Marah la orang. Dah kering ayor lior ni.

Kahkahkah!!

Ubat berak budak pun kena masuk perabis.
Tak boleh masuk sekerat.
Kahkahkah!

Lembot Macam Kulit Bontot

Madu tualang power! Click here



Org perempuan ni kalau dia tau betapa magisnya madu tualang, boleh bengkrap Qu Puteh.

Madu tualang ni boleh menegangkan kulit muka, memutihkan kulit, melicinkan kulit, menggebukan kulit, meratakan kulit, mengilat-ngilatkan kulit, menyerikan kulit, melembabkan kulit, ishhh ada lagi memulus-muluskan kulit, melembot-lembotkan kulit macam bontot budak. 

Madu ori mana ada pewarna, perisa atau bahan kimia bahaya yg boleh merompongkan hidung. 

Dol, lu beli CK mahal-mahal sanggup. Beli la sebotoi madu bagi bini. Kahkahkah!

Sapa-sapa berminat sila klik atas botol di sebelah.

Tuesday, April 18, 2017

Geng 17 Bahagi-bahagikan Dedak

Madu tualang power! Click here

Rafizi: Siapakah 17 penerima dana berkaitan SRC?

     Hari ini, 4:15 petang      Hari ini, 4:25 petang
    Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mempersoalkan siapa 17 individu yang didakwa menerima dana berkaitan dengan SRC International Sdn Bhd, bekas anak syarikat 1MDB.
    Katanya, dakwaannya itu berdasarkan dokumen yang dipaparkan oleh Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali ketika beliau ‘membersihkan’ Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak daripada sebarang salah laku pada Januari tahun lalu.
    ------------------------------------------------------------------------------------

    Dol,

    letih kita dikerjakan Rafizi. Selesai satu bab, muncul bab ke-2.

    Kahkahkah!

    Bab yg ini rasanya lagi ladzat Dol. Kahkahkah!!! Kompom 17 ekor tu tengah panas injap. Sikit hari kena buasir la tu. Kahkahkah!


    Cara pengagihan dedak mungkin dibuat mengikut skrip P Ramlee.

    "Satu juta untuk kau, 3 juta untuk aku" kehkehkeh!

    Jawab yg dapat sejuta, "Ini fitnah. Berniat jahat. Aku akan ambik tindakan undang-undang"

    Yg dapat 3 juta jawab balik, "Tak apa. Aku saman balik. Nanti aku bawak 10 saksi"

    Jawab yg dapat sejuta, "Kau nak bawak 10 saksi kena kemukakan 4 saksi dulu"

    "Tunggu Selasa depan, aku bawak 4 saksi"

    "Butir tahik apo 4 saksi?"

    "Kau tunggulah sampai aku tak sampai-sampai"

    Kahkahkah!
    Kahkahkah!
    Kahkahkah!


    Chief Penyamun merangkap Lebai Wasatiyyah jugak yg relax & mengekek-ngekek tengok perangai pemakan dedak.

    "Memang cilake hangpa. Buat kerja pemalaih, duit hangpa maw"

    Kahkahkah!

    Tuan Guru Haha Ampunkan Umat

    Madu tualang power! Click here

    Hadi ajak semua maafkan Nanyang

     17 Apr 2017, 7:09 malam      17 Apr 2017, 7:15 malam

    "Sehubungan itu, saya dengan ini mengajak umat Islam yang terguris dengan penerbitan karikatur berkenaan agar dapat bersama saya memaafkan pihak akhbar berkenaan, dengan harapan agar ianya tidak berulang lagi di masa depan," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
    ------------------------------------------------------------------------------------


    Terguris Dol. Kahkahkah!

    Lu terguris tak Dol? Kahkahkah! Lebar mana gurisnya?

    Terguris atau tidak bergantung kpd level walaon seseorang itu. Kahkahkah!

    Lagi lebar gurisnya, banyaklah 'butir' yg dah kena. Kahkahkah!


    Sebenarnya Dol,

    yg terguris ya amat ialah yg pergi berlonggok depan pejabat Nanyang.

    Panas hari tu bukan kepalang.

    Tekak kering. Matahari terik. Ada yg ambik cuti. Perut keroncong. Badan letih. Kahkahkah!

    Tup-tup Tuan Guru Haha ampunkan umat. Kahkahkah!

    Kalau lu sekalipun Dol, kompom lu terguris.

    Perkare semacang ini kene ada tindokkang susulang. Dok buleh bior. Kahkahkah! 

    Ker guaner Ding? Kahkahkah!

    Mung dengang sek-sek orang kaye mung, bila sek-sek kerete besor mung nok turung tunjuk perasaang?

    Sek-sek mung hok parok kenyang perut buncit, mung dok sayang ke tuang presideng?

    Kahkahkah!

    Bewok!